Асоціація “Укрпорт” просить Кабмін встановити відрахуваня дивідендів до державного бюджету для портів на рівні не більш 30%

Кабінету Міністрів України

ЗВЕРНЕННЯ

Звернення Асоціації портів України «Укрпорт» та профспілок Одеського, Южного, Чорноморського, Ізмаїльського, Маріупольського морських портів до Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України

Асоціація портів України «Укрпорт» за дорученням портовиків України та профспілок Одеського, Южного, Чорноморського, Ізмаїльського та Маріупольського морських портів звертаються до Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України напередодні останнього засідання діючого Уряду з екстреним зверненням та вимогою ПРИЙНЯТИ на цьому засіданні РІШЕННЯ ПРО ЗМІНУ НОРМАТИВУ ВІДРАХУВАНЬ до Держбюджету ДИВІДЕНДІВ на 2019 рік та послідуючі роки для портів України та Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» у розмірі 90% та ВСТАНОВИТИ НОРМАТИВ НА РІВНІ НЕ ВИЩЕ 30%.
З урахуванням існуючої ситуації в акваторії Азовського моря та на Керченській протоці, ведення бойових дій у прилеглих до Маріуполя та Бердянська районах встановити винятково для цих портів норматив за нульовою ставкою.
Рішення, прийняте Кабінетом Міністрів України від 24.04.2019 р. № 363 щодо спрямування до державного бюджету державними підприємствами, обсяг чистого прибутку яких становить більше 50,0 млн. грн., 90% чистого прибутку є руйнівним для портів України та веде до їх повного технічного та конкурентного знищення, позбавлення можливостей збереження та розвитку портової галузі України.
«Золоті» портові активи, збудовані та облаштовані як складові міжнародної транспортної системи багатьма поколіннями українських портовиків, можуть бути доведені до занепаду та руйнування чиновниками заради ситуаційного недалекоглядного та нерозумного для інтересів Держави рішення, наслідками якого будуть багатомільярдні збитки у майбутньому.

Вимагаємо встановити норматив відрахувань дивідендів від чистого прибутку до державного бюджету для портів та ДП «Адміністрація морських портів України» на рівні не більш 30%, а для портів Маріуполь та Бердянськ – за нульовою ставкою, що дасть змогу хоча б підтримувати гідротехнічні споруди у портах у мінімально потрібному стані та зберегти можливість у майбутньому їх реконструкції та розвитку, підтримувати рівень механізації виробничих процесів з дотриманням норм та правил охорони праці. 
Україна була, є та повинна бути однією з потужних морських Держав світу.