Відповідний лист за підписом голови Асоціації “Укрсудпром” Віктора Лисицького направлено на Офіс Президента України.
“Суднобудування – стартова гілка кластеру морської індустрії. Слід відзначити значне зростання обсягів реалізованої продукції на суднобудівних підприємствах України протягом останніх років. Так, у 2018 році темпи зростання до 2015 року складали 257%, обсяг реалізації виріс до 2999 млн. грн., відрахування у бюджети склали 952 млн. грн., на наших підприємствах працює більше 15000 робітників.
Не можемо не доповісти Вам, що навіть досягнуті обсяги реалізації цієї галузі, приблизно, у 15 (п’ятнадцять!) разів менше реальних потреб у розвитку морського та водного транспорту, вилову риби та формування сучасних Військово-морських сил.
Морська індустрія забезпечує надійний збройний захист багатьох країн світу. Із цього украй важливого питання ми представимо окрему доповідну.” – йдеться у зверненні.
“Просимо приділити особливу увагу радикальному удосконаленню державного регулювання вкрай важливої гілці морської індустрії – річковому транспорту та річкової інфраструктури. Адже: (1) сам транспорт знаходиться у депресивному стані; (2) в основному втрачена його інфраструктура; (3) украй погіршилась можливість інтеграції внутрішніх водних шляхів України з транспортною системою ЄС відповідно до Угоди про Асоціацію між Україною і ЄС; (4) майже нема умов для сталого розвитку річкового судноплавства.
Наші пропозиції ґрунтуються із визнання украй необхідного впровадження «Морської доктрини України на період до 2035 року» котра була розроблена більше 3–х років тому назад та затверджена (нарешті!) Кабміном 11 грудня минулого року.
Для відродження суднобудування в Україні, як і для розвитку промислового сектору економіки в цілому, необхідно державне сприяння та підтримка національного виробника, що випускає високотехнологічну продукцію, повноцінний запуск Експортно-кредитного агентства, яке забезпечить виробникам доступ до грошового ресурсу за адекватною вартістю, а також необхідна подальша лібералізація та спрощення митних та фіскальних режимів для підприємств морської індустрії та суднобудування зокрема.”
З повагою,
Президент Асоціації, Державний службовець 1-го рангу, Віктор Лисицький
[ngg src=”galleries” ids=”69″ display=”basic_thumbnail”]