Ще вчора не вірили в погашення заборгованості – директор Миколаївського суднобудівного заводу (ВІДЕО)

Сьогодні, 23 липня, керівництво ДП «Миколаївський суднобудівний завод» і профспілки дало брифінг з даної теми. Повідомляє inshe.tv.

За словами директора підприємства Валерія Калашникова, під час візиту Президента України Володимира Зеленського в Миколаїв обговорювалась доля крейсера, продовження реалізації проекту будівництва корвета на «НСЗ», а також доля самого заводу. Тоді було піднято і питання про заборгованість по заробітній платі.

– Заборгованість виникла не сама по собі. Після цього крейсера (крейсер “Україна” – ред. ) з 2001 року на цьому заводі не було жодного оборонного замовлення, хоча це єдина державна завод, який залишився в нашій країні. До того ж з 1 січня 2015 року завод був змушений утримувати крейсер за власні кошти, і це виливалося в пристойну суму – довелося «відбирати» гроші у своїх робочих, – говорить Валерій Калашников.

Директор заводу не приховував свого захоплення швидкістю прийняття і реалізації рішення: після візиту Президента вже в четвер було підписано його доручення ДК «Укроборонпром» про виплату заборгованості по зарплаті, а вчора на рахунки підприємства вже «зайшли» 60 млн.грн., за рахунок яких була погашена заборгованість працюючим. Звідки кошти? За словами В.Калашнікова, заборгованість була погашена за рахунок оборонних коштів спецекспортерів, що входять до складу держконцерну. Отримають свої кошти і звільнилися: вже формується база людей, які звільнилися із заводу, так і не дочекалися зарплати, але завтра, як запевнив В.Калашников, заборгованість звільненим буде виплачена.

– На сьогодні я можу сказати абсолютно точно: таких швидких рішень я ще не бачив. Миттєво це було вирішено! Ще вчора не вірили в погашення заборгованості. Але люди чекають роботи. Потрібні замовлення. Хоча б невеликий новобуд. Ми можемо це робити і з задоволенням будемо це робити, – говорив Калашников.

– Шок невеликий був – не чекали таких швидких рішень. Люди хочуть бачити перспективу, хочуть стабільності. Будуть замовлення – буде стабільність, – вторив йому заступник голови профкому Сергій Бабаджан.

На цьому брифінгу директор підприємства ще раз підкреслив, що для того, щоб НСЗ далі жити, потрібні замовлення. Хоча документів Валерій Калашников не бачив, але знає, що частина документів по крейсеру і корвету вже підписані.

– По крейсеру ми почнемо демілітаризацію – ніяких сумнівів у мене це не викликає. Це буде не розбазарювання крейсера, це буде чіткий процес демілітаризації. Зняте обладнання буде встановлено на кораблях ВМС, – підкреслив Валерій Калашников.

За його словами, демілітаризація займе близько 3 років. Щоб її реалізувати, знадобляться робочі різних спеціальностей, яких керівництво НСЗ намір залучати з інших підприємств.