Одеський порт починає реконструкцію вантового мосту магістрального шляхопроводу

Влітку минулого року підрядна організація реконструювала 232 м залізобетонної ділянки першої черги шляхопроводу, найстаршої серед черг магістралі. Щоб повністю завершити всі роботи на цій ділянці, необхідно, за словами начальника відділу будівництва Юрія Шевченка, реконструювати 257 м, що залишилися, в тому числі 150 м вантового мосту.

Як відомо, перша черга магістрального шляхопроводу була здана в експлуатацію понад 20 років тому. За оцінкою фахівців, за роки експлуатації в непридатність прийшла гідроізоляція, необхідно замінити з урахуванням сучасних вимог карнизні залізобетонні блоки, асфальто-бетонне покриття, всі металеві конструкції вантового мосту (приблизно 11000 кв.м) потребують відновлення антикорозійного покриття.

24 червня було зареєстровано договір адміністрації Одеського порту з компанією «Граніт Україна», яка перемогла в тендері на реконструкцію вантової ділянки першої черги вартістю 57,2 млн. грн.

– Як бачите, адміністрація порту є послідовною у своєму прагненні підтримувати і розвивати інфраструктуру порту, – підкреслив начальник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук. – Зараз на черзі реконструкція вантового мосту першої черги магістрального шляхопроводу. Зайве пояснювати значимість цього об’єкту, який з’єднує термінали порту з окружною дорогою. Шляхопровід дозволив вивести автотранспорт за межі міста, не розбивати міські дороги, не порушувати екологію центру Одеси. У 2018 році ми реконструювали залізобетонну ділянку першої черги, другу чергу. У нинішньому році замінили покриття 3,4,5 і 6 черг (близько 9400 кв.м). Незважаючи на те, що досі не підписаний фінансовий план АМПУ, сподіваємося в цьому році повністю завершити реконструкцію першої черги. Таким чином, ми вирішимо важливе завдання – підтримки в експлуатаційному стані головної транспортної артерії порту.

Під час робіт, за оцінками фахівців служби будівництва адміністрації порту, виникнуть певні ускладнення. По-перше, вантовий міст, який підлягає реконструкції, знаходиться безпосередньо над залізничними коліями, що створить певні труднощі для виконання робіт. По-друге, на якийсь час доведеться перекрити рух автотранспорту по вантовому мосту. Планується завершити всі роботи орієнтовно до кінця нинішнього року.