Про це повідомив Міністр інфраструктури України, коментуючи День інфраструктури в Уряді.
“Перше і найголовніше – Уряд затвердив Стратегію розвитку Укрзалізниця на 2019-2023 роки. Той документ, на який я очікував ще 3 роки тому від Балчуна, визрів і отримав життя сьогодні.
Чому це важливо? Тому що, якщо не знаєш, куди йдеш, то і прийдеш не туди. Ціль є, вектор визначено, Укрзалізниця – до роботи!
Економіка України розвивається, товарообіг зростає, порти показують позитивну динаміку з перевалки вантажів, Укрзалізниця повинна встигати за цим процесом – це щонайменше, а за нормальних умов – генерувати додану вартість національній економіці. Пріоритети – тяга та інфраструктура.
Дуже сподіваюсь, цьогоріч ми зможемо підписати контракт зі світовою компанією на виробництво електровозів в Україні. Але не тільки їх. В перспективі мова йде і про пасажирські потяги, трамваї, тролейбуси, метро тощо. Ще раз: виробництво має бути в Україні.
Окремий виклик для Укрзалізниці – запуск приватної тяги на вантажних та пасажирських перевезеннях. Поступово трансформуємо візію управління державними активами: якщо раніше були інтереси чиновника, то тепер – інтереси користувача послуг. Тільки конкуренція, боротьба за клієнта дасть нову якість. Не можна нескінченно перефарбовувати старе – треба нарешті перейти до створення нового.
Розвиток транзиту, контейнерних перевезень, розбудова інфраструктури, нова якість послуг для пасажирів – це найголовніше.
Є наглядова рада, правління, багато розумних людей – доводьте свою ефективність. Всі здорові і правильні для держави речі я завжди підтримаю.
Дороги
«Доріг немає», «віртуальні дороги в бурхливій уяві», «по яких дорогах буде їздити FlixBus”, “краще вже гіперлупом” – це все я бачу щодня.
І щодня тисячі людей працюють над зміною реальності.
Бо будувати дороги – не пальцем у смартфоні тицяти.
Ще раз: востаннє масштабно ремонтувалися дороги в Україні у 80-му році в рамках підготовки до Олімпіади. Майже 40 років тому. За дороги до Євро-2012 ми розраховуємося до цього часу. Про якість і вартість тих дорожніх робіт мовчу.
Стабільне фінансування, системний підхід, правильний керівник Славомір Новак – і дорожня галузь в Україні ожила.
Механізм працює, поступово дороги ми відновлюємо, до 2021 року з’єднаємо всі обласні центри якісними дорогами.
Дива не буде.
Гроші і час – і будуть якісні автошляхи.
На наступний рік на дороги очікуємо 75 млрд гривень в Дорожньому Фонді.
І просимо додатково 50 млрд грн на відбудову доріг між районними центрами, тзв Т-шок, тоді протягом двох років їх можна привести до чудового стану.” – повідомив Міністр.