Відкриття зернового терміналу Posco International в Миколаївському порту заплановано на 16 липня 2019 року

У лютому 2019 року стало відомо, що Posco International (колишня Posco Daewoo) придбала частку в 75% зернового терміналу в Миколаївському порту, що належить Orexim.

Новий термінал потужністю одноразового зберігання понад 140 тис. т буде повністю готовий і введений в експлуатацію до початку наступного маркетингового сезону. Офіційне відкриття заплановане на 16 липня 2019 року.

Під час презентації проекту голова київського представництва Posco International Цой Ха Йонг розповів про подальші плани компанії в Україні.

Щодо вартості угоди з групою компаній Orexim, він відповів, що інформацію можуть оголосити в період з 30 травня до 16 липня.

Спочатку Posco цікавилася потужностями в порту Чорноморськ, а зайшли в Миколаївський порт. На що була дана відповідь: «Для ведення великого бізнесу повинна бути загальна ідея. У той час між нами і портом її не було. Не виходило і за ціною, і за технічним моментам. Але, в результаті ми знайшли для себе інший об’єкт в Миколаївському порту. Торгівля зерном без своєї логістики – терміналів, вагонів, автотранспорту – не вигідна. Тому, ми і вирішили інвестувати в термінал. Це перший крок. У нас є плани щодо подальшого розвитку логістики».

«Завдяки унікальному розташуванню і інфраструктурі терміналу ми не надто залежимо від пропускної здатності залізничної гілки в Миколаївському порту. Тому основна частина логістики буде здійснюватися за допомогою ж / д ».

Цой Ха Йонг також зазначив: «Якщо український уряд хоче, щоб Миколаївський порт став світовим портом, рано чи пізно доведеться зайнятися питанням днопоглиблення. Ми сподіваємося, що незабаром таке рішення буде прийнято. За нашими розрахунками, необхідно поглибити порт до 12-13 метрів. Поки цього не сталося, ми будемо довантажувати на рейді, що для нас, звичайно, не дуже рентабельно ».

 «Зерновий бізнес для України – це зараз ключовий напрямок. Українські політики повинні розуміти, що для того, щоб розвивати країну – потрібно розвивати інфраструктуру в країні. Ми не можемо впливати на політику, але вони повинні це розуміти. Для того, щоб приходили інші іноземні компанії, політики повинні показувати прозорість і стабільність. Це їх робота ».

За матеріалами «ЦТС».