Начальник Одеської філії «Адміністрації морських портів України» зустрівся з колективом «Служби транспортування і супроводження вантажів»

Начальник Одеської філії «Адміністрації морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Ігор Ткачук зустрівся з колективом «Служби транспортування і супроводження вантажів» (СТіСВ). У зустрічі також взяв участь голова Профспілки порту Володимир Зайков. Про це повідомляє прес-служба адміністрації Одеського порту.

– Я ще раз наголошую: підстав для хвилювання нема, кожен спокійно робить свою роботу: керівництво підприємства забезпечує умови для залучення вантажопотоків, збільшує кількість сервісів для клієнтури з метою підвищення доходності підприємства, ремонтує дороги й теплові комунікації, а рядові працівники виконують свої обов’язки згідно з посадовою інструкцією – виконують добросовісно, професійно, так, як це прийнято в Одеському порту…

В.Зайков доповнив виступ начальника ОФ ДП «АМПУ» тезою про досягнення повного взаєморозуміння між адміністрацією і профспілкою у питанні збереження існуючої кількості робочих місць підчас реорганізації окремих служб і підрозділів. Також профспілковий лідер розповів про пошук можливостей підвищення середньої заробітної плати і використання інших інструментів для покращення матеріального добробуту працівників порту.

Зустріч завершилась врученням почесних грамот профспілки ряду працівників служби СТіСВ, заохочених за сумлінну працю, високі виробничі показники і у зв’язку з 14 річницею заснування підрозділу.

Довідково.
Служба транспортування і супроводження вантажів є правонаступницею Транзитно-вантажного терміналу (ТВТ) Одеського порту, введеного в експлуатацію у 2005 році в рамках експерименту з впровадження нової схеми митного оформлення експортно-імпортних вантажів за технологію т.зв. «Єдиного офісу». Тривалий час ТВТ грав роль галузевого полігону для застосування цієї новації, а також переводу процедури митного оформлення з паперового у електронний формат, впровадження універсальних інформаційних систем для контролюючих органів, адміністрацій портів, стивідорних та експедиторських компаній за європейським зразком і т.д.

Створення ТВТ обійшлося порту у 40 мільйонів гривень інвестицій. За ці кошти на одному з майданчиків у промисловій зоні мікрорайону Пересип були облаштовані два критих склади, загальною площею 2 363,8 кв. м, автомобільна оглядова рампа на 9 діючих і 2 резервні під’їзди, стоянка на 150 місць для автомобілів-контейнеровозів, чотириповерховий «Єдиний офіс» контролюючих служб, відділення банку та інші спеціалізовані об’єкти. Огороджена та обладнана системами відеоспостереження територія терміналу сполучається з основною територією порту закритою автомагістраллю естакадного типу.