- Деталі
- Створено: П’ятниця, 29 березня 2019, 15:50
Шляхові роботи дозволять перевірити габарити суднових ходів, виявити та усунути підводні перешкоди для забезпечення безпеки річкового судноплавства. Організацію та виконання робіт здійснює філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «Адміністрація морськихпортів України».
Роботи виконує Південна пошуково-тральна бригада філії в складі теплохода «Затока» та спеціалізованого трального моточовна. Площа акваторії внутрішніх водних шляхів, де проведуть тралення і дноочистку, складе понад 30 кв. км. На річці Дніпро роботи будуть проведені на ділянці від м. Херсон до м. Нікополь, на річці Південний Буг — від м. Миколаїв до м. Вознесенськ (Миколаївська область), а також на ділянці с. Лаврівка – м. Гнівань (Вінницька область). Тралення буде вестися жорстким і м’яким тралом, а також ехотралом.
Наразі теплохід «Затока» розпочав тральні роботи на річці Південний Буг на ділянці Миколаїв-Вознесенськ (Миколаївська область). Судно рухається від Вознесенська вниз і використовує м’який трал для обстеження суднового ходу. Пройти ділянку планується за 4–6 днів.
«З відкриттям навігації на внутрішніх судноплавних шляхах ми приступаємо до обстеження двох найбільших річок України – Дніпро та Південний Буг. Філія «Днопоглиблювальний флот» проводить ці роботи вперше в своїй діяльності. На 2019 рік у нас заплановано провести аналогічні роботи на всій протяжності річки Дніпро, а також річки Прип’ять із залученням власного спеціалізованого флоту. Це дозволить суднам безперешкодно та безпечно ходити внутрішніми водними шляхами та залучати на річку більше вантажів. Розвиток річкових перевезень сприятиме розвантаженню автомобільних та залізничних шляхів, особливо в пікові періоди»,— зазначив начальник філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» Сергій Бомчак.
Перший етап тральних і дноочисних робіт триватиме орієнтовано до 10 квітня. Після повернення з Південного Буга теплохід буде проводити тралення засобами вимірювальної техніки на ділянці Херсон-Нікополь і піде вгору до Дніпру.
[embedded content]