Власник круїзного лайнера Viking Sky компенсує всі витрати пасажирам та подарує нову подорож

Про це повідомив радник власника компанії Viking Йон Морланд.

За його словами, судновласник компенсує пасажирам зворотну дорогу додому, лікування, а також пропонує учасникам невдалого рейсу в якості компенсації відправитися у нову подорож.

Як передає Aftenposten, загалом внаслідок інциденту з лайнером до лікарні з травмами потрапили 36 людей. Станом на 26 березня семеро з них залишалися в лікарнях, частину з них випишуть в найближчий час, один поранений перебуває у важкому стані, але його стан стабільний.

Поки невідомо, чи хтось із понад 900 пасажирів подасть до суду на компанію Viking Ocean Cruises. Як зазначає видання, це потрібно робити в Швейцарії, де зареєстрована фірма. В умовах надання послуг, які є на квитках, йдеться, що всі спори, пов’язані з круїзною подорожжю, регулюються законодавством Швейцарії і мають розглядатися в суді Базеля.

23 березня біля узбережжя Норвегії лайнер Viking Sky, який прямував з міста Тромсе в Ставангер, подав сигнал Mayday через проблеми з двигунами. Екіпаж скинув якір за декілька кілометрів від західного узбережжя Норвегії. На борту перебували 1373 людини, більшість пасажирів — громадяни Великої Британії та США. 

Майже 500 пасажирів евакуювали гелікоптерами, бо це неможливо було робити за допомогою катерів через високі хвилів та сильний вітер.

Згодом екіпажу вдалося запустили три двигуна і зокрема за допомогою буксира судно зайшло в порт норвезького Молде, чим і завершилася рятувальна операція.