Рада капітанів України звернулась до Прем’єр-міністра України щодо порушення етики держслужбовця головою Морської Адміністрації Дмитром Петренком

Прем’єр-міністру України
пану Гройсману В.Б.

Шановний Володимире Борисовичу!

Рада капітанів морських портів України (далі – «Рада капітанів») висловлює Вам свою пошану та звертається з наступного приводу.
На сьогоднішній день Рада капітанів об’єднує капітанів всіх 13 морських портів України і не може залишатися осторонь від провокації, яка мала місце з боку голови Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитра Петренка відносно капітана Одеського морського порту Антонова Олександра Олексійовича.
У суботу, 2 березня 2019 року о 21:37 Дмитро Петренко на своїй сторінці у мережі “Facebook” розмістив публікацію (прінт-скрін додається), яка містить неправдиву інформацію, яка порочить честь, гідність та ділову репутацію капітана Одеського морського порту Антонова Олександра Олексійовича. У зв’язку з цим Рада капітанів портів заявляє про наступне.
Відповідно до чинного законодавства, зокрема, Кодексу торговельного мореплавства України, Положення про капітана морського порту (затверджене Наказом Міністерства інфраструктури України №190), капітан морського порту не бере участі та жодним чином не пов’язаний із роботою Державної екологічної інспекції України та/або її територіальних підрозділів. Капітан порту не впливає та не може впливати на ухвалення екологічними інспекторами рішень про проведення екологічного контролю суден в портах України, в
тому числі, відібрання проб ізольованого баласту, які екологічні інспектори продовжують виконувати всупереч законодавству, зокрема, Правил охорони внутрішніх морських вод та Конвенції МАРПОЛ 73/78.
Варто підкреслити, що капітан Антонов О.О. завжди послідовно виступав проти допуску інспекторів Держекоінспекції на борт морських суден для здійснення відбору проб баластних вод, оскільки скидання ізольованого баласту в морських портах України дозволяється без обмежень (пункт 5 1 Правил охорони внутрішніх морських вод). Порядок та підстави затримання суден капітаном порту передбачені ст. 80, 91 КТМ України. Втім, жодного рішення про затримання т/х «KEN STAR» в порядку, передбаченому КТМ України, капітаном Одеського морського порту Антоновим О.О. не приймалося. Всі «звинувачення» Голови Морської адміністрації України Петренка Д.С. є надуманими, безпідставними та не підтверджують жодними доказами. Крім того, ситуація із т/х “KEN STAR” вкотре свідчить про «проблему двовладдя», яка виникла у морських портах України через непослідовні дії Морської адміністрації щодо обрання та подальшого призначення «нових» капітанів морських портів України, які не відповідають КТМ України та Закону про морські порти.
Капітан Одеського порту Антонов Олександр Олексійович працює на цій посаді з 2004 року, має відмінну ділову репутацію, професійний досвід та користується беззаперечним авторитетом та повагою серед інших капітанів, судновласників, морських агентів та усієї морської спільноти України.
У зв’язку з викладеним, Рада капітанів морських портів України заявляє про свій рішучій протест щодо заяви та подальших дій Голови Морської адміністрації Дмитра Петренка, які не відповідають принципам етики державного службовця категорії «А» (вищий корпус державної служби). На нашу думку, вищезгадана заява пана Петренка Д.С. є наклепом, не відповідає вимогам доброчесності, дискредитує діяльність Державної служби морського та річкового транспорту України як центрального органу виконавчої влади, на який
покладено реалізацію владних повноважень.

Додаток:
1. Публікація зі сторінки Петренка Д.В. у соціальній мережі Facebook.
З повагою,
ГОЛОВА РАДИ КАПІТАНІВ ПОРТІВ С.Я. НЕЗАВІТІН

 

[ngg src=”galleries” ids=”40″ display=”basic_thumbnail”]