Про це Генеральный директор Smart Maritime Group Василь Федін поавідомив в інтерв’ю “Українським новинам”.
В прошлом году был принят закон “О поддержке отечественного судостроения”, стало ли вам от этого легче работать?
Василь Федін: Цей проект закону написали ми. На прохання народних депутатів з Радикальної партії. До честі, депутатів, вони взяли закон, допрацювали і тільки завдяки цьому, він був прийнятий. Якщо подивитися вплив цього закону, то там всього один пункт. Ми збільшуємо режим переробки з одного року до двох. Однак це кардинально не вирішить наше запитання з об’ємом виробництва. Це вирішить питання судноремонту та будівництва суден, строк якого перевищує один рік. Процедурно так, нам стало простіше.
Однак одним з суттєвих механізмів який би створив реальні умови для прориву в галузі українського суднобудування (і не тільки) є запуск експортно-кредитного агентства. Те, про що ми говоримо дуже давно. З 2016 Президент підписав закон і за цей час абсолютно нічого не зроблено. Взагалі нічого. Три країни в Європі, які не мають ЕКА – Молдова, Албанія та Україна. З ЕКА українське машинобудування могло б виробляти набагато більше.