Адміністрація морських портів України продовжує реалізацію найбільшого за останні сім років проекту з експлуатаційного днопоглиблення у порту Херсон. Станом на 25.02.2019 завершено роботи на шести якірних стоянках. Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
Наразі виконано вже майже 40% від загального обсягу робіт, який складає понад 400 тис. куб. м. Наступний етап – днопоглиблення підхідного каналу.
«Днопоглиблення шести якірних стоянок – це один з трьох основних етапів робіт у порту Херсон. Зараз наш флот буде паралельно виконувати днопоглиблення на підхідному каналі порту, а також біля причалів Херсонської філії ДП «АМПУ», та портових операторів (терміналів): філія «Херсонський річковий порт» АСК «Укррічфлот», ТОВ «Смарт-Мерітайм-Груп», Херсонське представництво ДП «Підприємство по забезпеченню нафтопродуктами», ХДЗ «Паллада», – зазначив Дмитро Демченко, генеральний директор ТОВ «СМД Інвест», яке виступає підрядником з реалізації проекту.
Такий комплексний підхід дозволить після завершення реалізації проекту забезпечити можливість безперешкодного проведення, стоянки та обробки суден біля причалів відповідно до паспортних характеристик порту.
ТОВ “СМД ІНВЕСТ”; стало переможцем конкурсних торгів, проведених АМПУ в електронній системі закупівель PROZORRO. Економія від стартової ціни за підсумками тендерного аукціону склала понад 6,6 млн грн.
У 2019 році Адміністрація морських портів України планує здійснити експлуатаційне днопоглиблення у 7 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Чорноморськ, Миколаїв, Одеса, Херсон; та на 4 каналах: Дунай-Чорне море, Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Продовжується реалізація двох масштабних проектів капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.