В даний час Маріупольський порт відправляє вантажі в 24 країни світу.
За інформацією комерційної служби підприємства, в 2012 році географія партнерів налічувала 58 держав. Їх кількість скоротилася більш ніж в два рази після початку політичної кризи на сході України, який, зокрема, поширився на Азовське море і на Керч-Єнікальський канал.
Як зазначив директор порту Олександр Олійник, тільки через обмеження по висоті надводного габариту (33 метра), які ввела для судів російська сторона після будівництва Керченського мосту, порт втратив щорічний контракт на 1 млн. тонн з перевезення чавуну для США і на 350- 500 тонн для країн південно-східної Азії. До слова, обсяги вантажопереробки в довоєнному 2013 році склали 14, 6 млн. тонн.
За підсумками 2018 року цей показник зменшився майже в три рази – 5 млн 303,6 тис тонн.
Основна частка в номенклатурі експортних вантажів припадає на чорні метали (3 млн. 962, 7 тонн), з Маріупольського порту в минулому році вони йшли до Франції, Бельгії, Болгарії, Великобританії, Греції, Єгипту, Ізраїлю, Хорватії, Італії, Канади, всього в 21 держава. На другому місці – зернові (200,1 тис тонн), які відправлялися в Бангладеш, Єгипет, Ізраїль, Іспанію, Ливан, Туніс і Туреччину, будівельні вантажі -глина і каолін (164,5 тис тонн) – в Алжир, Єгипет, Ізраїль , Італію та Туреччину, соняшникова олія (28,5 тис тонн) – до Іспанії і Єгипет.
Що стосується імпорту, це перш за все вугілля (535, 6 тис тонн) і вапняк (341,7 тис тонн), по першому основна країна-відправник – США, по другому – Туреччина.
[ngg src=”galleries” ids=”27″ display=”basic_thumbnail”]