Днями суднобудівний завод «НІБУЛОН» ввів в експлуатацію перший буксир пр. POSS-115 NIBULON-8 та готує до спуску останнє із серії цього проекту судно – NIBULON-11.
Другий буксир проекту POSS-115 (зам. 10029)
У машинному відділенні завершуються роботи з монтажу трубопроводів, а також виготовлення та встановлення труб систем обслуговування енергетичної установки. У завершальній стадії і гідравлічні випробування загальносуднових систем. Тим часом електромонтажники ведуть роботи з підключення пульта судноводія в ходовій рубці буксира і щита аварійно-попереджувальної сигналізації у приміщенні ГРЩ. У житловому корпусі активно триває зашиття приміщень панелями і укладання плитки в санітарних блоках, на камбузі та в пральні.
Третій буксир проекту POSS-115 (зам. 10030)
На судні, що було спущено на воду зо два тижні тому, розпочато проведення добудівних робіт, у розпалі монтаж механізмів машинного відділення і гвинто-рульових колонок, встановлення труб під ізоляцію і панельне зашиття. Спеціалістами електромонтажної дільниці розпочато монтаж кабелю на судні.
Четвертий буксир проекту POSS-115 (зам. 10031)
Заводчани завершили виготовлення міцного корпусу судна, розпочато очищення і фарбування. Ведеться монтаж палубного обладнання і установка кранцевого захисту.
Самохідний перевантажувач проекту П-140 (зам. 10032)
На стапельному майданчику продовжується укрупнення днищевої частини міцного корпусу найдовшого та найширшого в історії суднобудівного заводу «НІБУЛОН» судна – плавкрана проекту П-140. Водночас на інших дільницях підприємства, зважаючи на масштабність суднобудівного замовлення, також кипить робота з виготовлення необхідних комплектуючих, зокрема в монтажно-трубній дільниці виготовляються та монтуються труби баластно-осушувальної системи, збираються нові бортові і днищеві секції в збірно-секційному цеху та тривають роботи з обробки металу і виготовлення деталей у цеху металообробки.
[ngg src=”galleries” ids=”21″ display=”basic_thumbnail”]