Компанія «НІБУЛОН» завершила будівництво додаткових підйомно-спускових і стапельних колій на власному суднобудівному підприємстві, що збільшує допустимо можливу для спуску новозбудованих повнокомплектних суден довжину зі 100 до 140 метрів.
На сьогодні також закінчено укладання всіх плит спускових доріжок. Тож зараз фахівцями виконуються роботи з обсипання їх щебенем, обкатування та випробування, обжимання з’єднань.
Паралельно з цим ведуться роботи з подовження на 12 метрів передаточної гребінки, що дасть можливість спускати судна майже вдвічі більшої ширини – 30 м. Зокрема спеціалісти ТОВ «Тукуруй» закінчили укладку фундаментних плит подовжувачів на доріжках 11-16. Проводиться підготовка постелей і укладання масивних берменних плит між доріжками. Тривають земляні роботи з підготовки постелей для подовження спускових доріжок № 1-9.
Завдяки масштабній реконструкції підприємства, зокрема перебудові сліпу та встановленню потужного портального крана LPS180 німецького виробництва Liebherr MCCtec Rostock GmbH, на нібулонівській верфі стане можливим будівництво і обслуговування суден довжиною до 140 м та шириною в 30 м. Саме такі характеристики має найдовше та найширше в історії заводу замовлення – плавкран проекту П-140, що буде спущений на воду та введений в експлуатацію вже влітку цього року.
Черговий етап модернізації виробничих потужностей суднобудівного заводу передбачає будівництво столярні та їдальні на території підприємства, а також реконструкцію монтажно-трубної дільниці, де наразі вже виконано демонтажні роботи, проводяться тендери на будівельні роботи. Це дасть можливість розмістити додаткові побутові приміщення та покращити умови роботи працівників.
[ngg src=”galleries” ids=”13″ display=”basic_thumbnail”]