Про це повідомив и. о. председателя ГП «Администрация морских портов Украины» (АМПУ) Райвис Вецкаганс виданню “Діло”.
Це відбувається через простої суден в акваторії Азовського моря.
«Сьогодні частина вантажів вже обробляється в Миколаєві, в порту «Ольвія». «Метінвест» частково перейшов в цей порт. Більш того, через Керченський міст до Азова не заходять великі судна типу Panamax (…), далекі ринки вже не працюють через порти Азовського басейну, а перейшли на миколаївські та одеські порти. Тому нам потрібно закінчити будівництво зернового комплексу в Маріуполі, тому як судна із зерном поменше можуть проходити через Керченський міст. Сподіваюся, що восени проект буде закінчений », – розповів Вецкаганс.
У липні 2018 року ДП «Маріупольський морський торговельний порт» розпочало реалізацію проекту з будівництва спеціалізованого перевалочного комплексу зернових вантажів річною потужністю 1 млн тонн. Паралельно здійснюється реконструкція гідротехнічної частини причалу №4. У січні 2019 року на будівництві терміналу було залито 50% фундаменту і забито 70% паль, а також почалася установка чотирьох силосів з десяти запланованих.
Значні проблеми Маріупольського та Бердянського морських портів зумовлені російською військовою агресією на Донбасі, будівництвом моста через Керченську протоку та проводити огляд російськими силовиками судів в Керч-Єнікальському каналі. За інформацією директора ДП «ММТП» Олександра Олійника, за п’ять років російської агресії госстівідор втратив 10-11 млн тонн вантажів, що відповідає приблизно € 200 млн.