5 лютого 2019 року в Києві відбулася зустріч між Адміністрацією морських портів України (АМПУ), філією «Днопоглиблювальний флот» АМПУ і Республіканським унітарним експлуатаційно-будівельним підприємством «Дніпро-Бузький водний шлях» Міністерства транспорту та комунікацій Республіки Білорусь.
Сторони обговорили відновлення та розвиток річкового судноплавства між Україною та Республікою Білорусь, а також плани проведення днопоглиблювальних робіт на українській і білоруській ділянках річки Прип’ять в 2019 році. Орієнтовний обсяг ґрунту, який необхідно підняти для забезпечення навігації, становить 1,2 млн куб. м.
Українська сторона повідомила про старт масштабних ремонтних робіт спеціалізованого флоту філії «Днопоглиблювальний флот», який буде задіяний для проведення днопоглиблення річки Прип’ять. Також для інтенсифікації робіт українською стороною планується залучити підрядні компанії, які будуть визначені на відкритих торгах в системі Prozorro.
Білоруська сторона планує задіяти власний флот РУЕБП «Дніпробугводшлях».
Також учасники зустрічі домовилися про проведення спільних оглядів ділянок річки Прип’ять, де буде проводитися днопоглиблення.
У переговорах брали участь керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, заступник голови АМПУ Дмитро Роменський, начальник філії «Днопоглиблювальний флот» АМПУ Сергій Бомчак, генеральний директор РУЕБП «Дніпробугводшлях» Миколай Котецький, директор РУ Дніпродвінського ПВШ «Дніпробугводшлях» Олександр Науменко.
Зустріч пройшла в рамках виконання рішень Міжурядової білорусько-української змішаної комісії з питань торгово-економічного співробітництва.
Нагадаємо, 17 грудня 2018 року, в ході зустрічі робочої групи з питань транспорту під керівництвом заступника Міністра інфраструктури України Віктора Довганя і заступника Міністра транспорту та комунікацій Республіки Білорусь Олексія Ляхновича був підписаний Меморандум про взаєморозуміння між ДП «Адміністрація морських портів України» та ЗАТ «Белтопенерго», предметом якого є створення сприятливих умов для відновлення і подальшого розвитку транспортного судноплавного сполучення, здійснення перевезень водним транспортом між Україною і Республікою Білорусь, його ефективної і конкурентоспроможної діяльності.
Спільна робота української і білоруської сторін проходить на виконання Дорожньої карти щодо поліпшення судноплавства на річках Дніпро і Прип’ять в рамках проекту відновлення міжнародного шляху Е-40.