Судновласники розглядають можливість змінити юрисдикцію своїх британських судів у зв’язку з виходом Великобританії з Євросоюзу (Brexit)

Бізнес готується протистояти негативним наслідкам виходу Великобританії з ЄС.

Шведська Stena Line, одна з найбільших судноплавних компаній світу, і зареєстрована на Бермудах Stolt Nielsen, що володіє найбільшим флотом танкерів, розглядають можливість змінити юрисдикцію своїх британських судів у зв’язку з виходом Великобританії з Євросоюзу (Brexit).

“У світлі Brexit ми вивчаємо, чи може британський прапор стати для нас можливої ​​проблемою після того, як він перестане бути прапором країни ЄС після 29 березня 2019 року, – заявив представник Stena Line Ян Хемптон. – Але ми не вжили жодних рішень і розглядаємо різні сценарії “.

Прес-секретар Stolt Nielsen зазначив, що компанія аналізує ситуацію. Раніше британський оператор поромних і судноплавних перевезень P & O оголосив, що перереєструє свої судна на Кіпрі для збереження для компанії податкового режиму ЄС.

За даними Економічної правди, майже третина британських компаній можуть перенести свою діяльність за кордон через наслідки виходу Великобританії з ЄС.

Великобританія перестане бути членом ЄС 29 березня. У вівторок британський парламент не став переносити терміни Brexit, а також затвердив поправку, яка виключає можливість виходу Сполученого Королівства з євроблоку без угоди з Брюсселем. Проти “жорсткого Brexit”, який не передбачає домовленостей з ЄС і загрожує можливими проблемами в економічному і митному регулюванні, виступав британський бізнес.

Іспанська компанія Ferrovial, оператор лондонського аеропорту Хітроу, переведе міжнародну холдингову компанію за межі Великобританії через вихід країни з Євросоюзу (Brexit). Холдинг переїде з Оксфорда в Амстердам.

А уряд Великобританії провело переговори про створення сухого порту на території індустріального парку Magna Park в Мілтон-Кінсі, приблизно в 70 милях (майже 113 км) від узбережжя і в 50 милях (близько 80 км) на північний захід від Лондона, щоб уникнути заторів в морських портах після виходу країни зі складу ЄС.