Очільник АМПУ Райвіс Вецкаганс заявив, що сума інвестицій бізнесу та АМПУ у 5 проектів, реалізацію яких підприємство планує завершити у 2019 році, складає 16 млрд гривень. Це реконструкція причалів в портах Одеси, Маріуполя та Миколаєва, а також реконструкція підхідного каналу і підходів до причалів в порту «Южний», днопоглиблення в порту «Чорноморськ» та ін.
«Зроблено чимало. В нас росте вантажопотік через морські порти. За два роки ми зекономили платникам податків сотні мільйонів гривень на прозорих тендерних закупівлях. 2019 рік принесе багато перемог для України в морській галузі. Нещодавно я повернувся з переговорів з великими арабськими компаніями, вони зацікавлені інвестувати в Україну, вони розглядають морський порт в Одесі, не тільки як порт, а зручне місце для так званої «марини», де можна буде створити і чудовий громадський простір, всі зручності для круїзних лайнерів і прекрасну прогулянкову і бізнес-зону», – заявив Володимир Омелян.
У Маріупольскому порту фінішує реконструкція причалу №4, біля якого ДП «Маріупольский морський торговельний порт» планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу.
У порту Миколаїв буде завершено будівництво причалу №8, під нові потужності з перевалки зерна та олії.
Також кінця добігають масштабні проекти з днопоглиблення.
У порту Чорноморськ вже реконструйовано підхідний канал та завершуються роботи на акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Це дозволить збільшити можливості обробки зернових та олійних вантажів для компаній Kernel та Risoil, які інвестують у розвиток власних потужностей, а також інших операторів, що працюють у порту. Проект передбачає, що Чорноморськ зможе приймати судна класу Panamax та post-Panamax.
Продовжується капітальне днопоглиблення в порту Южний. У перспективі збільшення глибин до 21 м зробить його одним з найглибших портів Чорного моря. Планується завершення реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів №5 и 6, що підвищить конкурентоспроможність державного стивідора
Морський торговельний порт Южний.
Цьогоріч АМПУ розпочне підготовку до реалізації ще двох масштабних проектів. Так, у Одеському порту в партнерстві з компаніями СМА CGM, яка входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, та «Бруклін-Київ» передбачена реконструкція причалів № 13-з та 14-з. Проект передбачає збільшення обсягів перевалки контейнерів на 50 000 TEU на рік.
У порту Миколаєва планується реконструкція причалу № 0, спільно з COFCO – найбільшою китайською продовольчою компанією. За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових та олійних вантажів збільшаться до 4 млн тонн на рік.