У зв’язку з погіршенням погодних умов, опадів у вигляді снігу, стабільних температур нижче нуля градусів у нічний час доби, вітру північно-східного напрямку в береговій зоні Азовського моря, в тому числі на півночі Таганрозької затоки, спостерігається початок льодоутворення.
За інформацією головної диспетчерської Адміністрації Маріупольського морського порту, акваторія порту вкрита дрібнобитим льодом, на підхідному каналі порту з 0 км по 12 км спостерігається лід початкових видів, далі – чиста вода.
Станом на 10.01.2019 льодову кампанію по Маріупольському морському порту не оголошено, однак усі відповідні служби та флот перебувають у повній готовності до її можливого початку.
Криголам «Капітан Бєлоусов», який 01.12.2018 введено в експлуатацію після планового докового ремонту, а також буксири льодового класу «Капітан Маркін» та «Капітан Меркулов» готові забезпечувати криголамне проведення суден.
Служба капітану Маріупольського морського порту нагадує, що, відповідно до Міжнародної конвенції про вантажну марку 1996 року, судна, що заходять до Маріупольського морського порту, з 01 грудня по 28 лютого переходять на зимову вантажну марку.
Адміністрація Маріупольського морського порту повністю готова до проведення льодової кампанії 2018-2019 років
З метою забезпечення безперебійної роботи Маріупольського морського порту у зимову навігацію 2018-2019 років, проведено низку заходів, втому числі визначено плавзасоби, які можуть бути задіяні для виконання робіт у період проведення льодової кампанії. Також для забезпечення безпеки судноплавства буде задіяно буксири льодового класу «Портовик», «Капітан Маркін», «Капітан Меркулов».
Створено оперативний штаб з питань забезпечення безпечного проведення льодової кампанії 2018-2019 років.
«У разі оголошення льодової кампаній, штаб буде збиратися на наради два рази на добу, у разі необхідності – частіше. До складу штабу входять фахівці Адміністрації порту та стивідорних компаній, портової лоцманської служби. У засіданнях штабу беруть участь також представники агентуючих та експедиторських компаній. Члени льодового штабу формують каравани суден, визначають час виходу каравану в море. Формуються каравани з урахуванням льодової обстановки, льодового класу кожного судна. Ці судна обов’язково повинні мати запас провізії, палива та питної води не менше, ніж на 10 діб,» – розповідає начальник льодового штабу Сергій Гусаков.