Спеціалізований флот УДП, до складу якого входять чотири понтони типу ПДМ-10 та один ТМІ-4, має чималий досвід у перевезеннях негабаритних вантажів. Унікальність, наприклад, ТМІ-4 полягає в тому, що він може перевозити як портальні крани, так і нестандартне обладнання, всілякі конструкції з дунайських портів до портів Чорного моря.
– У цьому році після тривалого простою спеціалізований флот знову розпочав використовуватися у перевезеннях негабаритних вантажів, – зазначає заступник голови Правління з експлуатації флоту і фрахтування Едуард Буряк. – Оскільки цей тип понтонів не підходить для даних цілей через свої невеликі розміри, фахівці конструкторського бюро пароплавства розробили унікальний проект з перевезення портальних кранів спареними понтонами. Практична реалізація проекту зайняла трохи більше одного місяця і після ремонту в Одесі понтони здійснили два перевезення з Одеси до порту «Южний».
Після 12-річного відстою відновлено й ПДМ-12. Понтон також запланований для роботи з великоваговими вантажами і вже здійснив одне перевезення Херсон–Горішні Плавні–Ізмаїл.
ТМІ-4 зафрахтований з 2017 року. Увесь нинішній рік він був задіяний у Румунії на перевезеннях корпусів морських суден на лінії Мангалія-Констанца-Тулча. Співпраця в цьому напрямку триватиме й у 2019 році, в перевезеннях на цій лінії будуть використовуватися і спарені понтони.