Маріупольский порт виконав 100% плану експлуатаційного днопоглиблення власним флотом у 2018 році

У Маріупольському порту земснаряд «Меотида» з початку навігації 2018 року вилучив понад 350 тис. М3 ґрунту. Це становить понад 100% від плану експлуатаційного днопоглиблення власним флотом АМПУ в порту Маріуполь на поточний рік.

Власне днопоглиблювальне судно ДП «АМПУ», земснаряд «Меотида», початок експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу Вугільної гавані Маріупольського порту в кінці грудня 2017 року. Роботи виконувалися на ділянці, протяжність якого становить близько 15 км. Робота земснаряда дозволила зберегти мінімально необхідні умови для безпеки мореплавання і завантаження суден у Маріупольському порту. Але, незважаючи на зусилля, що докладаються, ситуація з глибинами на підхідному каналі Вугільної гавані все ще залишається складною. На сьогодні загальний обсяг днопоглиблення, необхідний для повернення до прохідної осаді 8,0 м, становить ще більш 1,5 млн. М3.

«За підсумками 9 місяців поточного року понад 85% вантажів Маріупольського порту становить експорт української продукції на внешніеринкі. Незважаючи на ускладнення ситуації з проходженням Керченської протоки з весни 2018 року кількість суднозаходів в портостается приблизно на рівні минулого року. Цього вдалося досягти в тому числі завдяки днопоглиблювальних робіт. Зараз «Меотида» готується до переходу в порт Бердянськ, де вона з наступного тижня також буде здійснювати роботи з експлуатаційного днопоглиблення на лімітують ділянці підхідного каналу », – прокоментував ситуацію з дноуглубленіемв портах Азовського моря керівник ДП« АМПУ »Райвис Вецкаганс. Він також додав, що для доведення рівня глибин в Маріупольському та Бердянському портах до паспортних показників і подальшого їх підтримки, одного земснаряда недостатньо. Тому АМПУ постійно намагається залучити до цих робіт спеціалізовані підрядні організації.

Слід зазначити, що протягом 2018 року конкурси на проведення днопоглиблювальних робіт в портах Маріуполь і Бердянськ, в електронній системі «Рrozorro» оголошувалися тричі. Однак, на жаль, знайти підрядника для виконання робіт так і не удалось.Сейчас ДП «АМПУ» планує провести чергові тендери. На цей раз обсяги робіт по кожному з портів будуть виставлені на окремі конкурси.