2018-09-10 12:19:48
В порту переконують, що економія часу у порівнянні з нерегулярними перевезеннями складає приблизно 60%.
Станом на 07.09.2018 р. відправлено два контейнерні залізничні поїзди сполученням Одеса-порт (експ.) – Харків-Ліски. Першого разу (30 серпня) потяг пішов завантаженим на 23 %, удруге (6 вересня) – на 75 %. Відправка поїзду з Одеського порту відбувається щочетверга о 22 годині вечора, прибуття назад після виконання повного рейсу – також у четвер о 8 ранку. За результатами тестових відправлень встановлено час доставки вантажу на відстань 761 км – 23-25 годин, в залежності від графіку роботи проміжних станцій.
Про це повідомили в прес-службі Одеського порту, наголосивши, що економія часу у порівнянні з нерегулярними перевезеннями складає приблизно 60%.
– Це вже третій контейнерний поїзд за 2018-й рік, який ми запускаємо спільно з нашими партнерами – ПАТ «Укрзалізниця», центром транспортного сервісу «Ліски» та операторами контейнерних терміналів порту, – цитує прес-служба підприємства начальника адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук. – Загалом Одеський порт відправляє до 15 % контейнерів вглиб країни залізничним транспортом… Як показала практика, економія часу доставки вантажу у такий спосіб складає в середньому від 60 до 80 відсотків.
Пот наводить також довідку про результати роботи залізничних контейнерних маршрутів з Одеського порту у напрямку ст. Рожнятів (Івано-Франківська обл.) та до ст. Дніпро-Ліски станом на 04.09.2018 р. (за даними групи залізничних операцій головної диспетчерської ОФ ДП «АМПУ»)
1. Маршрут Одеса-порт – Рожнятів. Відправка з порту і прибуття в зворотному напрямку здійснюється в залежності від наявності вантажу.
– відправлено 25 поїздів; завантаження маршрутів – 100 %; економія часу у порівнянні з відправками у звичайному режимі – 75 %
– прийнято 24 поїзди; завантаження – 100 %; економія часу – 57 %.
2. Маршрут Одеса-порт – Дніпро-Ліски. Відправка з порту щовівторка о 13 годині, прибуття щопонеділка о 19 годині.
– відправлено 5 поїздів; завантаження – 73 %; економія часу – 72 %.
– прийнято 5 поїздів; завантаження – 20 %; економія часу на доставку вантажу – 80 %.