За останній тиждень Росія різко змінила свою тактику в Азовському морі.
Що від цього чекати, розповів головний редактор видання BlackSeaNews Андрій Клименко у своєму Facebook.
"Починаючи з 14 по 19 липня берегова охорона ФСБ РФ не затримала жодного судна безпосередньо в морі. Однак, в цей же период часу різко збільшилась тривалість штучної затримки суден на якірній стоянці в Азовському морі перед входом в Керченську протоку. Зауважимо, що всі ці судна – з вантажем. В попередні тижні середня тривалість штучної затримки становила 21-23 години, з 14.07 по 17.07.18 вона становила 59 годин" .
Як зазначив Килименко, при цьому ліванський суховантаж FK HATICE (IMO 8520898, dwt 5610, з Бердянська до Самсун, Туреччина) чекав дозволу на прохід 85 год. – з 01:30 15.07.18 – 14:30 18.06.18. Це судно протримали в Керченській протоці на шляху з Чорного до Азовського моря декількома днями раніше ще 25 годин.
Турецьке судно GEMINI MAESTRO (IMO 9350006, dwt 7448, з Маріуполя до Ортона Італія) чекало дозволу 75 год – з 10:00 16.07.18 – 13:00 19.07.18. Крім того, це судно чекало дозволу на прохід до Азовського моря декількома днями раніше ще 16 годин.
"РФ на цьому тижні різко змінила тактику блокади українських портів – можливо, в тому числі через погоду та штормові попередження щодо шквалів (тобто умов, за яких катери берегової охорони ФСБ РФ могли не виходити в море)", – написав Клименко.
Різко збільшилась тривалість штучної затримки суден на якірній стоянці в Азовському морі
За останній тиждень Росія різко змінила свою тактику в Азовському морі.
Що від цього чекати, розповів головний редактор видання BlackSeaNews Андрій Клименко у своєму Facebook.
"Починаючи з 14 по 19 липня берегова охорона ФСБ РФ не затримала жодного судна безпосередньо в морі. Однак, в цей же период часу різко збільшилась тривалість штучної затримки суден на якірній стоянці в Азовському морі перед входом в Керченську протоку. Зауважимо, що всі ці судна – з вантажем. В попередні тижні середня тривалість штучної затримки становила 21-23 години, з 14.07 по 17.07.18 вона становила 59 годин" .
Як зазначив Килименко, при цьому ліванський суховантаж FK HATICE (IMO 8520898, dwt 5610, з Бердянська до Самсун, Туреччина) чекав дозволу на прохід 85 год. – з 01:30 15.07.18 – 14:30 18.06.18. Це судно протримали в Керченській протоці на шляху з Чорного до Азовського моря декількома днями раніше ще 25 годин.
Турецьке судно GEMINI MAESTRO (IMO 9350006, dwt 7448, з Маріуполя до Ортона Італія) чекало дозволу 75 год – з 10:00 16.07.18 – 13:00 19.07.18. Крім того, це судно чекало дозволу на прохід до Азовського моря декількома днями раніше ще 16 годин.
"РФ на цьому тижні різко змінила тактику блокади українських портів – можливо, в тому числі через погоду та штормові попередження щодо шквалів (тобто умов, за яких катери берегової охорони ФСБ РФ могли не виходити в море)", – написав Клименко.