2018-06-01 12:26:20
Одеська облдежадміністрація разом в АМПУ розробили законопроект, який стосується внесення зміни до закону про спеціальну економічну зону в Рені, і в Податковий кодекс – повідомив Максим Степанов, голова Одеської ОДА
Порт Рені необхідно на практиці розвивати як вільну економічну зону для чого потрібні реальні стимулюючі інструменти.
Про це під час Ukrainian Ports Forum 2018 заявив голова Одеської ОДА Максим Степанов.
"Я вважаю, що ми повинні використовувати інструмент стимулюючих економічних зон в наших портах. Ми єдина причорноморська держава, яка не користується цим інструментом. У Румунії 6 вільних економічних зон, в Туреччині – близько 20, в Україні – жодної. У нас є такий порт – Рені.
Як розповів Степанов, 2 тижні тому він разом з очільником АМПУ Райвісом Вецкагансом відвідали порт
"Порт, який на початку 90-х перевантажував 10 млн тонн вантажів на рік, у 2017 році – 200 тис . Порт перебуває в комі – він або помре, або ми щось повинні зробити. Туди не хоче йти жоден інвестор. 94 гектара землі, з яких використовується тільки 24 ", – поскаржився чиновник.
Також він озвучив ті кроки, які, на думку керівництва області, необхідно здійснити для реанімації порту Рені: "Обласна державна адміністрація разом в АМПУ розробили законопроект, який стосується внесення зміни до закону про спеціальну економічну зону в Рені, і в Податковий кодекс. Тому що спеціальна економічна зона існує тільки на папері, насправді ніяких преференцій немає. Що в цьому законопроекті? Введення пільг з податку на прибуток: перші 3 роки нульова ставка, наступні 3 роки – 50% від діючої ставки, і через 6 років – оподаткування за загальними ставками. Збільшення так званого входу в вільну економічну зону з 200 тис. дол. до 500 тис. дол. " – заявив він.
Нагадаємо, Ренійський морський порт в січні-квітні перевалив 477 тис. тонн вантажів, що в 1,8 рази більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. За підсумками роботи в 2017 році порт збільшив перевалку вантажів на 15,7% до 1,125 млн т.
за матеріалами ЦТС