2018-05-18 13:23:42
Загальна кошторисна вартість реалізації об’єкта будівництва – 6,426 млрд грн, в тому числі, кошти АМПУ – 3,651 млрд грн
ТОВ "Підприємство" Маст-Буд "7 травня 2018 року, після чотирирічної перерви, відновило роботи з будівництва обгороджувального хвилерізу в рамках проекту" Будівництво першої черги (гідротехнічні споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу державного підприємства "Одеський морський торговельний порт" за рахунок штучно створеної території ".
Про це ц п’ятницю повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію дочірнього підприємства" Контейнерний термінал Одеса ".
Німецькій HHLA International GmbH, починаючи з 2010 року Одеським портом (нині філія ДП АМПУ) спільно з "контейнерних терміналів Одеса", в рамках укладеного генерального інвестиційної угоди реалізується інвестиційний проект "Контейнерний термінал на Карантинному молу потужністю не менше 600 тис. TEU на рік" , метою якого є залучення додаткових інвестицій для подальшого розвитку інфраструктури порту, підвищення ефективності обробки вантажів і контейнерів, збільшення вантажообігу та поліпшення якості послуг, що надаються і обс уживання клієнтів.
При реалізації проекту будівництва частина робіт виконується інвестором (КТО): комплекс робіт по створенню складської території, будівництво берегоукріплювальних споруд, які з’єднують нові причальні споруди на півночі з існуючим хвилеломом і на півдні до чинного терміналом, придбання перевантажувальної техніки, а частина робіт АМПУ – днопоглиблювальні роботи в районі Карантинної гавані, будівництво хвилелому і гідротехнічних причальних споруд.
Загальна кошторисна вартість реалізації об’єкта будівництва – 6,426 млрд грн, в тому числі, кошти АМПУ – 3,651 млрд грн, ХТО – 2,775 млрд грн.
Нагадаємо, проект будівництва терміналу "Карантинний мол", який передбачає розширення пропускної здатності на 600 тис. TEU річний перевалки – один з найбільших інфраструктурних проектів в морської транспортної галузі України. Загальний обсяг інвестицій перевищує 5 млрд грн. Будівництво розпочато в квітні 2010 року, але призупинилося в 2014 році через просідання хвилерізу. Між компанією-підрядником і портовою адміністрацією почалася судова тяганина за проектом.
Раніше оочільник АМПУ Райвис Вецкаганс заявляв, що відновлення будівництва планується розпочати у лютому 2018 року.