В МІУ назвали головні завдання щодо активізації перевезень по Дніпру

2018-04-19 16:08:42

Основне – це прийняти законопроект і залучити кредит від Європейського інвестбанку -заявив заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань



Основними завданнями в контексті відродження колишніх обсягів вантажоперевезень по внутрішніх водних шляхах України є прийняття закону про ОВТ та отримання європейського кредиту. 
Про це в ході  Українського інфраструктурного форуму-2018 заявив заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, передає ЦТС.
"Основне – це прийняти законопроект і залучити кредит. У нас на фінальній стадії кредитна угода з Європейським інвестиційним банком і Європейським банком реконструкції і розвитку – на залучення 50 млн євро на розвиток інфраструктури Дніпра. Ремонт шлюзів – в цьому році ми, нарешті, за кошти Європейського Союзу почали ремонт першого шлюзу. Далі це потрібно продовжувати, це не робилося 25 років. Зробити днопоглиблення. І продовжувати за залишок цих коштів (20 мільйонів – на ремонт шлюзів, 30 мільйонів – на днопоглиблення) ремонт гідротехнічних споруд на Дніпрі ", – сказав заступник міністра.
Він акцентував, що держава як регулятор має зробити все, щоб дати можливість перевізникам здійснювати транспортування вантажів внутрішніми водними шляхами – потенціал у річки великої, і необхідно його реалізувати.
Нагадаємо, раніше В. Довгань заявляв, що члени Європейського інвестиційного банку не будуть поспішати надавати Україні кредит в 50 млн євро на розвиток судноплавства на Дніпрі до прийняття закону "Про внутрішній водний транспорт". "У мене був перегляд портфоліо Європейського інвестиційного банку і вже прямо (що для європейців не характерно) банкіри говорять: поки не буде закону – не буде і кредиту. А кредит, наскільки ми пам’ятаємо, – це 50 млн євро тільки на розвиток Дніпра", – заявив Довгань у березні , коментуючи роботу над законопроектом "Про внутрішній водний транспорт".