2018-03-22 19:04:10
Аналогічні Угоди укладено також з іноземними класифікаційними товариствами, членами Міжнародної асоціації класифікаційних товариств
20 березня 2018 року Міністерством інфраструктури України та Регістром судноплавства України, який є Визнаною організацією, укладено Угоду про делегування повноважень на надання послуг з конвенційної сертифікації суден, зареєстрованих в Україні.
Як повідомляють в Мінінфраструктури, аналогічні Угоди укладено також з іноземними класифікаційними товариствами, членами Міжнародної асоціації класифікаційних товариств (International Association of Classification Societies) – American Bureau of Shipping та Bureau Veritas Marine & Offshore SAS.
Зазначені Угоди укладено з урахуванням положень Кодексу з виконання документів ІМО, схваленого резолюцією ІМО A.1070(28), Керівництва щодо надання повноважень організаціям, що діють за дорученням Адміністрацій, схваленого резолюцією Асамблеї ІМО А.739 (18) з поправками, Специфікації з обстеження і сертифікації визнаних організацій, що діють від імені адміністрації, схваленої Резолюцією ІМО А.789 (19), та додатка до нього, Кодексу про визнані організації, затвердженого резолюцією ІМО MSC.349 (92) і MEPC.237 (65).
Визнані організації (Регістр судноплавства України, American Bureau of Shipping та Bureau Veritas Marine & Offshore SAS) мають повноваження виконувати обов’язки щодо сертифікації відповідно до Керівництва з виконання Міжнародного кодексу з управління безпекою, у тому числі суден, зареєстрованих в Україні та класифікованих іншою визнаною організацією, за бажанням судновласника.
Делеговані послуги конвенційної сертифікації охоплюють судна та обладнання в рамках Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року та Протоколу 1988 року, Міжнародної конвенції про вантажну марку 1966 року та Протоколу 1988 року з поправками в рамках Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року, зміненої Протоколом 1978 року, Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах 2001 року, Міжнародної конвенції про обмірювання суден 1969, а також Міжнародної конвенції про безпечні контейнери 1972 року.
Наявність Угод дозволить зменшити інституціональне та функціональне навантаження на Морську адміністрацію, сприятиме підвищенню престижу українського прапора, оскільки у судновласників з’явився вибір постачальника послуг з конвенційної сертифікації.