2018-03-19 18:41:07
Найближчим часом на розгляд Верховної Ради повинні представити доопрацьований проект закону "Про внутрішній водний транспорт".
Як вважають голова транспортного комітету ВРУ Ярослав Дубневич та його заступник голови цього ж комітету Борис Козир, з багатьох спірних питань уже знайдений компроміс.
Так, з оновленого документа можуть прибрати положення, що стосуються річкового збору і створення нового підприємства з обслуговування внутрішніх водних шляхів.
Борис Козир у своєму дописі в мережі "Фейсбук" нагадав, що на минулому тижні пройшли дві важливих зустрічі, які стосувалися згаданого законопроекту, – в Міністерстві інфраструктури і з керівництвом ЄБРР в Україні.
За його словами практично з усіх спірних питань знайдені компромісні рішення. Тому вже найближчим часом парламенту буде представлено "якісно доопрацьований законопроект, який неодмінно знайде підтримку серед депутатського корпусу".
"Вірю, що зовсім скоро спільними зусиллями ми дамо старт такої довгоочікуваної реформи – реформи внутрішніх водних шляхів Україна! ", – оптимістично заявив нардеп.
У свою чергу, глава транспортного комітету зазначив, що в ході дискусії в ЄБРР було досягнуто консенсусу щодо деяких питань. "Питання річкового збору не повинно бути включене в оновлену версію законопроекту, як і питання про створення нового підприємства з обслуговування внутрішніх водних шляхів. Пріоритетом має бути інтерес українського прапора. Відкриття внутрішніх водних шляхів для судів під іноземними прапорами повинно відбуватися так, щоб не постраждали ті , які ходять під українським прапором ", – повыдомив Ярослав Дубневич, також розмыстивши выдповыдний допис у "Фейсбуці".
Він також запропонував внести в законопроект норму, згідно з якою перевезення між портами України здійснюються суднами, які ходять під Державним прапором України, а також судами, які плавають під іноземним прапором держави, з яким є відповідний міжнародний договір України. У той же час, суду, що ходять під іноземним прапором держави, яке при цьому не є стороною міжнародних договорів України, допускаються на внутрішні водні шляхи України за умови отримання на це дозволу центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування державної політики у сфері транспорту.
"Судна, що плавають під прапором держави-агресора, не допускаються на внутрішні водні шляхи України", – додав Я. Дубневич, додавши, що "пропозиції були почуті".