Миколаївська ОДА заявила, що міськрада отримає землі геріатричного пансіонату під нове кладовище, якщо віддасть гектари під автонакопичувач АМПУ

2018-03-15 13:26:52

При цьому питання контролю потоку машин, що руйнують дороги після будівництва накопичувача чиновники області покладуть на міську владу.



Миколаївська обласна адміністрація закликала міську раду повторно розглянути і винести позитивне рішення в питанні виділення Адміністрації морських портів України 55 гектарів по вулиці Херсонське шосе, 112 на території промислової зони Інгульського району Миколаєва для подальшого будівництва автонакопітеля під великовантажний транспорт. Натомість обласна влада сприятиме передачі 47 гектарів земель Миколаївського геріатричного пансіонату на баланс міста для розміщення там нового міського кладовища замість вказаної ділянки.
Про це в середу, 14 березня, в ході розширеного засідання запевнив перший заступник голови Миколаївської обласної державної адміністрації В’ячеслав Бонь, – передає Інше ТБ.
Відзначимо, що хід засідання модерував народний депутат України Давид Макар’ян.
Спочатку В’ячеслав Бонь вказав, що дану зустріч вони вирішили провести після того, як в облдержадміністрацію «з проханням розібратися в цьому питанні» звернулися представники Адміністрації морських портів України і керівництво міста.
– Ми розуміємо, що з цим питанням пов’язані і інші дуже важливі питання, найважливіший з них – будівництво міського кладовища. Через взаємозв’язку цих питань і виник певний резонанс. Там, де у нас є резонанс, є дві частини: актуальний, резонне питання, на яке потрібно дати відповідь, і спроби маніпулювати, спроби політичних спекуляцій … Водії реально проводять половину свого життя в скотинячих умовах. Людина стоїть в черзі десь на узбіччі. Ні туалету, ні можливості помитися, ні можливості нормальне поїсти. Друге, узбіччя загиджені, місто загазоване. Через відсутність вагового контролю у нас руйнуються дороги, – сказав В’ячеслав Бонь.
Заступник міського голови Юрій Андрієнко слідом зазначив, що необхідність будівництва відстійника для великовантажного транспорту для міської влади очевидна і актуальна.
– Необхідність такого споруди вкрай необхідна для міста. Через її відсутність давно страждають городяни, починаючи від стану доріг, екологічної та санітарної ситуації в місцях, де ці машини в місті накопичуються. Тут питань взагалі не може бути. Інша справа, на яких паритетних умовах і підставах ця проблема буде вирішуватися, – розповів Юрій Андрієнко.
На підтримку передачі землі висловилися присутні депутати міськради Анатолій Петров та Ігор Концевий.
– Я був на зустрічі з адміністрацією Інгульського району, там більшість висловилася за те, щоб логістичний центр був. Інгульський район найбільше страждає від великовантажного транспорту. Руйнується вулиця Залізнична, Космонавтів, дуже страждають люди від вихлопів, – резюмував Концевий.
– Є у області геріатричний пансіонат. У нього є 47 гектарів землі, які область готова передати в місто. До цієї ділянки дуже зручний під’їзд. Я вважаю, і не тільки я, а й депутати міськради, які перший раз приймали рішення, що це зручний ділянку, – заявив Давид Макар’ян.
Після нього начальник Адміністрації Миколаївського морського порту Олег Проточенко оголосив, що Адміністрації морських портів України готова компенсувати гроші, які міська влада витратила на проектування кладовища по Херсонському шосе, 112.
– За новим проектом кладовища теж готові вступити в дискусію, проговорити юридичні питання. Адміністрація морських портів стоїть на тому, щоб в’їзд в місто автотранспорту був безпечним, щоб з вулиці прибрати безліч транспорту, який заважає городянам. Зробити санітарні умови, розвантажити вулиці, зробити привабливими під’їзди до морського порту, – зазначив Олег Проточенко.
На уточнююче запитання кореспондента чи є гарантії того, що після будівництва логістичного центру будуть розвантажені вулиці, він відповів таким чином.
– Побудуємо центр, там буде … в місто заходить в день більше тисячі автомобілів. У центрі міста і так машин немає, а основні вулиці можна розвантажити, – сказав Проточенко.
В’ячеслав Бонь додав, що після будівництва стоянки питання контролю потоку машин адресують міській влади.
– Щоб прописати маршрути проходження, проголосувати. Це питання не до порту. Ми і так радіємо, що вони виділяють гроші і будують майданчики, – зазначив чиновник.
Тим часом про труднощі передачі землі АМПУ, пов’язаних зі скасуванням Плану зонування в Миколаєві, нагадав Ігор Кінцевий.
– Без зонінгу, на жаль, не можна відводити нові ділянки. Ця обставина може загальмувати роботу передачі ділянки під стоянку, – сказав Ігор Кінцевий.
На це В’ячеслав Бонь сказав, що можна піти в обхід зонінгу, але по більш довгому шляху.
– Ніхто не відміняв проходження громадських слухань і затвердження детального плану території, – підкреслив В’ячеслав Бонь.
Засідання закривав Давид Макар’ян, який запропонував протягом тижня опрацювати «дорожню карту»