2018-02-19 18:08:34
“У всіх, без винятку, склалася думка, що «Нібулону» взагалі не потрібен закон про «Про внутрішній водний транспорт», і що його цілком влаштовує існуюча ситуація та стан справ на річці», – пише Козир.
Народний депутат України Борис Козир заявив, що "бізнес, у своїй абсолютній бйльшості", підтримує законопроект 2475а «Про внутрішній водний транспорт», в той час як компанія «Нібулон» відмовивляється його підтримувати.
Такий висновок він зробив за підсумками обговорення законопроекту в Мінініфраструктури за участю 10 компаній, про що і написав на своїй сторінці в Facebook.
За його словами, в Мінфраструктури були проведені три важливих зустрічі в форматі «законодавча влада + виконавча влада + бізнес, що працює на внутрішніх водних шляхах України», в ході яких обговорювалося законопроект 2475а «Про внутрішній водний транспорт».
«Результат: з 10 компаній, які взяли участь в обговоренні, 9 підтримали законопроект 2475а. Це «АСК Укррічфлот», «Cargill», «Bunge Ukraine», «COFCO Agri», «ADM Trading Ukraine», «Портінвест», «Гермес-Трейдинг», «Грейн-трансшипменту», «ДДСГ Україна Шиппінг». І тільки компанія «Нібулон» відмовилася голосувати … пояснюючи свою позицію тим, що норми, прописані в законопроекті, можна врегулювати підзаконними актами Кабміну. У всіх, без винятку, склалася думка, що «Нібулону» взагалі не потрібен закон про «Про внутрішній водний транспорт», і що його цілком влаштовує існуюча ситуація та стан справ на річці », – зазначив Козир.
Наступним етапом буде голосування за даний законопроект Верховною Радою.
Нагадаємо, народні депутати Борис Козир та Андрій Вадатурський, син гендиректора "Нібулону", є співавторами "конкуруючих" законопроектів з питань внутрішніх водних перевезень.
Компанія "НІБУЛОН" Олексія Вадатурського здійснює річкові перевезення зернових вантажів, і має намір розвивати пасажирські.
Обидва Вадатурських піддавали критиці законопроекти у сфері водного транспорту. Андрій Вадатурський, у свою чергу, пропонує власний законопроект №2475а-3 "Про внутрішній водний транспорт".