2018-01-18 10:48:08
Вартість будівництва поки що неясна
Ідея проекту будівництва 3-кілометрового олієпроводу, який має поєднати термінали «Евері» та «Бунге», поки що не має під собою проекту і, відповідно, неясна вартість будівництва.
Проте дану ідею вже представив на засіданні постійної депутатської комісії Миколаївськоїміськради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі, яке відбулося 17 січня, провідний інженер ТОВ «Евері» Микола Балакірєв.
Про це повідомляє місцеве видання «Інше ТБ».
Питання про проект будівництва маслопроводу в порядку денному засідання комісії не було, Микола Балакірєв, пославшись на те, що документи «затрималися», попросив внести до порядку денного це питання "з голосу" і розглянути його. Депутати не відмовили.
Отже, є ідея побудувати частково підземний, частково повітряний 3-кілометровий технологічний маслопровід, який зв’яже резервуарний парк на 15 тис.куб.м «Бунге» і резервуарний парк на 145 тис.куб.м «Евері».
За словами Балакірєва, у «Бунге» запаси резервуара недостатні, а завод побудований на 2 тис.тонн на добу, і фактично вони зараз своє масло, вироблене на заводі виробляють, возять до "Евері" на термінал масловоза. Для того, щоб зменшити цей потік, народилася ідея побудувати маслопровід.
"Була досягнута домовленість, що ми це зробимо самі, за свої гроші, аж до робочого проекту. І тоді буде прийнято остаточне рішення. На сьогоднішній день остаточного рішення про те, що буде існувати цей проект, немає », – розповів він.
На засідання комісії Балакірєв прийшов за попередніми схваленням виділення 6 тис.кв.м міської землі під маслопровід ( «Евері» потрібна смуга довжиною 3 км і шириною 2 м).
Він показав депутатам передбачуваний маршрут маслопроводу – по вул. Млинній з 5-ї черги терміналу «Евері» до Миколаївського КХП (цей проект, підкреслив Микола Балакірєв, і став можливий після придбання МКХП), з МКХП уздовж залізниці до повітряного переходу, а звідти – на завод «Бунге».
Депутати схвалили цей проект, проте остаточне рішення про його реалізацію буде прийнято двома підприємствами після розробки проектно-кошторисної документації.
Нагадаємо,