2017-12-29 10:25:48
За документами проект повинен був закінчитися 31 березня
Китайська компанія China Harbour Engineering Сompany (CHEC) завершила днопоглиблювальні роботи біля причалів № 23-25, в тилу яких ведеться будівництво зернового терміналу для Cargill і MV Cargo. Таким чином підрядник випередив встановлені терміни закінчення робіт на три місяці.
Про це повідомив генеральний директор групи терміналів" Трансінвестсервіс "(ТІС) Андрій Ставніцер у своєму дописі в мережі Facebook.
"Сьогодні наші партнери – китайська днопоглиблювальна корпорація CHEC – підняли з дна акваторії майбутнього терміналу Cargill останній ківш з грунтом. 16 метрів біля причалу – done. За документами проект повинен був закінчитися 31 березня. CHEC виконали роботу на 3 місяці раніше. 20 липня підняли перший ківш, 28 грудня – останній ", – написав Ставніцер, також уїдливо натякнувши на бюрократичні перепони в реалізації днопоглиблення.
Нагадаємо, початкові глибини в акваторії майбутніх причалів варіювалися в межах від 0,5 до 6 метрів. В процесі роботи CHEC підняла з дна 4,4 млн кубометрів грунту, збільшивши глибину до 16 метрів.