2017-11-30 10:11:17
Найбільш дискусійним питанням, що очікувано, стала нова Методика розрахунку ставок портових зборів.
28 листопада 2017 року у Європейській Бізнес Асоціації відбувся Інфраструктурний день. АМПУ взяла участь у панелі, присвяченій реформуванню портової та річкової галузей.
Як розповіли в АМПУ, говорили про логістику вантажів по річці, підтримку глибин, інвестиції і необхідні зміни в законодавстві. Найбільш дискусійним питанням, що очікувано, стала нова Методика розрахунку ставок портових зборів.
Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс у своєму виступі зазначив, що проект методології вже переданий на розгляд до Міністерства інфраструктури України, і наразі АМПУ спільно з Міністерством розробляють Порядок застосування запропонованої Методики.
«Попередні дві методології розрахунку портових зборів були засновані на даних минулих років в розрізі витратної частини. Головною складовою нової Методики будуть прогнозовані дані на наступний рік в частині витрат і капітальних вкладень. Інвестиції будуть спрямовані на підтримку гідротехнічних споруд, забезпечення безпеки мореплавання, оновлення днопоглиблювального флоту і реалізацію нових інфраструктурних проектів. Інвестскладова має бути закладена у портовихзборах, так як інших інструментів для інвестування у нас немає», — пояснив Вецкаганс.
Нагадаємо, в АМПУ вже заручилися підтримкою порту Роттердам, в частині розробки Порядку застосування нової Методики розрахунку портових зборів і визначенні оптимальних ставок.
Підготувати весь пакет документів планується до кінця 2017 року, а вже до кінця січня 2018-го пройдуть перші публічні обговорення запропонованих інструментів.