2017-11-08 14:18:52

За 42 дні, відведених на докування, судноремонтникам належить виконати понад 100 ремонтних операцій.



Перед початком льодової кампанії 2017- 2018 років, навігаційний ремонт на Азовському судноремонтному заводі (АСРЗ, Маріуполь) проходить дизель-електричний криголам балтійського типу «Капітан Білоусов» потужністю в 10500 кінських сил.
Названий на честь Михайла Прокоповича Бєлоусова, криголам був побудований в 1953 році на Гельсінкської верфі «Wärtsilä» (Вяртсиля), і завдяки старанням азовських корабелів, досі успішно водить каравани суден в Азовському морі.
Як розповіли в прес-службі АСРЗ, 7 жовтня судно було піднято в док. За 42 дні, відведених на докування, судноремонтникам належить виконати великий обсяг робіт систем життєзабезпечення судна – всього понад 100 ремонтних операцій.
Так, за попередньою заявою власника, планувався ремонт рульового і гребного пристроїв лівого борту, ремонт корпусних конструкцій в форпіка, а також великий обсяг по очищенню і забарвленням корпусу і форпіка.
Після дефектації, була виявлена ​​необхідність заміни металоконструкцій поперечної системи набору в форпіка: шпангоутів, бімсів, флор і книць.
За інформацією інженера групи виконання робіт Департаменту судноремонту АСРЗ Віктора Кравцова, за час з початку ремонту, фахівцями департаменту судноремонту АСРЗ закінчене розбирання лівого кормового гребного пристрою, виконані виміри робочих шийок гребного валу, посадочних місць дейдвудних підшипників, на підставі яких були складені креслення і передані замовнику для виготовлення нових дейдвудних підшипників – внутрішнього і зовнішнього. Попередньо була проведена закупівля і поставка інших, необхідних для ремонту, матеріалів.
В даний момент гребний пристрій вже зібрано в повному обсязі. Підшипники запресовані на штатне місце. Триває процес центрування валопровода в цілому: послідовно від гребного валу до приводного двигуна.
Тривають трудомісткі операції з багатотонними деталями рульового пристрою криголама. Після розбирання і дефектації, відновлені геометричних розміри робочих шийок баллера керма судна за допомогою наплавлення електрозварюванням. Позаду і механічна обробка баллера, і трудомістка процедура підгонки сполучаються поверхонь і отворів баллера і пера керма.
Паралельно завершується великий ремонт донно-забірної арматури: всього відремонтовано 27 одиниць, дві з яких відновлювальним ремонтом.
Термін закінчення ремонту судна – 30 листопада, але, як стверджують на заводі, вже  виконано близько 75% із запланованого обсягу робіт.