2017-10-27 11:14:36
Ддля завершення робіт потрібний ще 31 мільйон гривень
Будівництво каналу, що з’єднує Тилігульський лиман з Чорним морем, просувається досить повільно.
Спеціаліст з берегоукріплення Юрій Верба, який сфотографував будывництво каналу з Чорного моря в Тилігульський лиман, назвав проект "дорогим" і "неефективним". Також він зазначив низькі темпи робіт на об’єкті.
У цьому році на будівництво каналу і шлюзових водопропускних споруд на ньому, а також гирлової частини на пляжі Чорного моря, витратили понад 68 мільйонів гривень, а для завершення робіт був потрібний ще 31 мільйон, що збільшує суму, таким чином, до 99 мільйонів гривень.
Раніше глава ОДА Максим Степанов, посилаючись на слова підрядника, обіцяв до кінця жовтня закінчити "морську" частина каналу і назвав канал "порятунком від екологічної катастрофи" у вигляді пересихання Тилігульського лиману. Найдорожчою частиною всього гідротехнічної споруди фахівці називають шлюзи.
Разом з тим директор Регіонального ландшафтного парку Тилігульський в Одеській області Віталій Петрусенко сподівається, що до початку зими зможе запустити в Тилігульський лиман хоча б якусь кількість морської води, щоб підняти рівень водойми і забезпечити зимівлю птахів.
Тилігульський лиман спочатку з’єднувався з морем природними і штучними каналами і протоками, які були занесені піском в останні роки. Канал, щобудується, проходить по руслу однієї з таких проток.
за матеріалами uc.od.ua