Обсяги поромних перевезень на україно-грузинському напрямку в першому півріччі зросли більш ніж на 60%

2017-09-27 08:52:09

У залізнично-поромному сполученні Іллічівськ-Поті/Батумі перевезено 165,6 тис. тонн вантажів



У першому півріччі 2017 року значно зросли обсяги поромних перевезень на україно-грузинському напрямку. Так, в залізнично-поромному сполученні Іллічівськ-Поті/Батумі перевезено 165,6 тис. тонн вантажів, що на 63,6 тис. тонн або на 62,5% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. З порту Чорноморськ до Грузії відправлено 94 порома з 2859 вагонами, що на 1083 вагона або 60,98% більше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Такі підсумки були представлені в ході засідання Ради директорів зі спільної експлуатації поромних переправ Іллічівськ-Варна та Варна-Поті/Батумі-Іллічівськ (далі — Рада), яке відбулося 11–12 вересня 2017 року в м.Батумі (Грузія) – повідомили в Адміністрації морських портів України (АМПУ).
У заході взяли участь керівники ТОВ «Судноплавна компанія «Укрферрі», ПАТ «Укрзалізниця», ТОВ «Батумський морський порт», ТОВ «Потійський морський порт», фахівці Міністерства транспорту, інформаційних технологій і повідомлень Республіки Болгарія, а також представники компаній, які здійснюють поромні перевезення.
АМПУ на нараді представляв заступник начальника з операційної діяльності Іллічівського філії АМПУ В’ячеслав Газун.
В ході засідання учасники обговорили питання виконання рішень попереднього засідання Ради і проаналізували динаміку залізнично-поромних перевезень через порти України, Грузії, Республіки Болгарія по поромних лініях Чорноморськ — Варна, Варна — Поті/Батумі — Чорноморськ.
Особливу увагу присутні приділили важливості застосування електронного документообігу для організації перевезень через порти в залізнично-поромному сполученні.
У свою чергу, морські перевізники запропонували надати доступ до електронної бази Укрзалізниці щодо залізничних вагонів, які прямують на припортові станції для навантаження на пороми, а також щодо вагонів, які прибувають на припортові станції для навантаження на паром.
На завершення зустрічі учасники заходу підтримали необхідність внесення змін до законодавчих актів щодо прямого залізнично-поромного сполучення між Україною, Грузією і Болгарією.
«Участь АМПУ в засіданні Ради дозволила встановити корисні ділові контакти для сприяння в реалізації інфраструктурних проектів і організації більш ефективної роботи в сфері надання портових послуг», — повідомив В’ячеслав Газун.