В Одеському порту демонтували цех, який заважав будівництву ТОВ «Бруклін-Київ»

2017-08-21 13:10:02

Підчас демонтажу «блакитного будиночку» проектний офіс ДП «ОМТП» почав розробку «дорожньої карти» завершення зерноперевантажувального комплексу, який “Бруклін-Київ” має спорудити на партнерських засадах зі всесвітньо-відомим зернотрейдером Louis Dreyfus



Днями на території Одеського морського порту завершено основні роботи з демонтажу т.зв. «блакитного будиночку» – колишнього транспортного цеху судноремонтного заводу. З 2007 р. будівля перебувала на балансі ДП «ОМТП».
Як повідомили в порту, питання знесення цеху виникло ще чотири роки тому. Проте реалізація даного проекту стала можлива "лише після зміни керівництва на державному підприємстві".
Згідно з угодою, укладеною після проведення відповідного тендеру, компанія-підрядник приступила до демонтажу трьох- та п’ятиповерхового корпусів будівлі 1 серпня ц.р. Станом на 18 серпня власне демонтаж завершено. Наразі підрядник вивозить будівельне сміття, робітники збирають металобрухт та сортирують будматеріали, які можна буде використати в подальшому.
Після вивозу залишків конструкцій колишнього цеху, ТОВ «Бруклін-Київ», відповідно до затвердженої Міністерством інфраструктури України стратегії розвитку порту, розпочне будівництво  на звільненому майданчику станції розвантаження автотранспорту та інших складових нового зерноперевантажувального комплексу (ЗПК), який компанія споруджує на партнерських засадах зі всесвітньо-відомим зернотрейдером Louis Dreyfus. Загальна вартість інвестпроекту, який реалізується в т.ч. за рахунок залучення коштів Європейського банку реконструкції та розвитку, складає 100 млн. доларів.
Підчас демонтажу «блакитного будиночку» проектний офіс ДП «ОМТП» почав розробку «дорожньої карти» завершення будівництва ЗПК, в якій чітко розписані види робіт та терміни їх  виконання. Вказаний документ днями був презентований дирекції ТОВ «Бруклін-Київ».
За словами представника проектного офісу, такі ж «дорожні карти» повинні підготувати ТОВ «Бруклін-Київ» та Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України». Адже кожна з цих сторін має свої зобов’язання у процесі будівництва зерноперевантажувального комплексу.