2017-07-04 14:32:12
Оцінна вартість робіт за даними Адміністрації морпортів становить 110,12 млн грн
Адміністрація морських портів України (АМПУ) починає відкритий конкурс щодо днопоглиблення підхідного каналу Чорноморського морського порту до позначки 16 м.
Інформація про це, технічне обґрунтування і деталі проекту опубліковані в системі державних закупівель Prozorro- повідомляють у прес-службі АМПУ.
Роботи будуть виконані в 2017 році, їх оцінна вартість становить 110,12 млн грн (з ПДВ). Загальний обсяг днопоглиблення, згідно з проектом, складе 504,4 тис.м3, площа — 25,6 га.
«Після трьох підписаних контрактів про реконструкцію каналу і акваторії в порту Южний, тепер філія АМПУ в Чорноморську повинна приступити до подібних проектів. Сьогодні тут ростуть вантажообіг і кількість суднозаходів. Ініційовані АМПУ гідротехнічні роботи в порту сприятимуть подальшій динаміці»,— прокоментував Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ.
За його словами, Адміністрація доручає Чорноморському порту реалізувати два проекти: Так, окрім днопоглиблення підхідного каналу має бути реконструйовано операційну акваторію першого ковша Сухого лиману.
Конкурси з обох проектів пройдуть із залученням компаній з України та з усього світу- відзначив очільник АМПУ.
Відкриті торги будуть проводитися в два етапи: перший крок — надання технічної документації, другий — проведення аукціону. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій через систему Prozorro за технічними вимогами — 31 липня 2017 року, початок аукціону заплановано на 5 вересня.
Питання реконструкції підхідного морського каналу в Чорноморському порту АМПУ обговорила на Раді порту «Чорноморськ» з представниками міської влади, портовими операторами і профспілками; портове співтовариство і громадськість підтримали цю ініціативу. Перед цим АМПУ підписала меморандуми про співпрацю з портовим оператором «Рісоіл» і агрохолдингом «Кернел» з метою збільшення обсягу вантажопотоку в морському порту Чорноморськ з одночасним збільшенням рівня глибин.
Довідка про проект:
Будівництво підхідного каналу до акваторії вантажного району Одеського порту на Сухому лимані (зараз — Чорноморського морського порту) почалося в кінці п’ятдесятих років минулого століття за технічним проектом, розробленим профільним науково-дослідним інститутом ЧорноморНДІпроект. Спочатку підхідний канал був запроектований шириною 60 м, глибиною 8,25 м і довжиною 780 м. Потім в результаті експлуатаційного днопоглиблення параметри каналу змінювалися, і сьогодні глибина каналу — 14,5 м, ширина — 150 м, довжина — 1,4 км. Зараз, у зв’язку зі збільшенням частки в суднообігу порту великотоннажних суден з осадкою понад 14 м, ці параметри вже не забезпечують безпеку проходу суден по каналу в порт, і необхідна його реконструкція.