2017-05-25 17:13:06

На підприємстві проводиться перевірка Мінінфраструктури.



Керівника Чорноморської філії ДП «АМПУ» Геннадія Скворцова відсторонили від посади. Що стало офіційним приводом для даного кадрового рішення наразі невідомо.
 На підприємстві проводиться перевірка Мінінфраструктури.
Як повідомило МБН у четвер, 25 травня, компетентне джерело,  обов’язки керівника на час перевірки виконуватиме  Дмитро Гудко, колишній керівник ТОВ "Алді" – однієї з стивидорних компаній в порту.
Відомо, що Гудко вже претендував на посаду керівника порту в 2015-му році.
За даними розслідування УНІАН, керівництво ТОА "Алді" має налагоджені зв’язки з колишнім міністром інфраструктури Максимом Бурбак і народним депутатом Сергієм Фаермаком, а також чинним головою МВС Арсеном Аваковим. 
За даними експертів галузі робота ТОВ «Алді» свого часу була частиною великого комерційного підприємства під назвою «Амос». Вона включала оформлення контейнерів, які призначалися українським одержувачам, як транзитних, позбавляючи тим самим клієнтів від сплати податків і мит. «Амос» також практикував реекспорт в країни Західної Європи підакцизних товарів під виглядом повернення порожніх контейнерів. 
У 2007 році спільне підприємство ІМТП і «Алди» побудували митно-складський комплекс площею майже 7 тис. Кв. м. Однак у 2012 році Іллічівський морпорт увів в експлуатацію свій новий структурний підрозділ – «Спеціалізований вантажний комплекс» (СКГ-1), яке по суті перебрало на себе функції терміналу, створеного разом з «Алди». Договір про співпрацю було розірвано в судовому порядку і спричинив за собою довгий розгляд про право власності на згаданий комплекс. «Алді», в свою чергу, також звернулася до Феміди з вимогою визнати право власності на приміщення в двоповерховій будівлі митно-складського комплексу або виплатити компанії 56,55% вартості майна – 7,57 млн. грн. Однак спроби не увінчалися успіхом, так як для того, щоб продати порту частина терміналу, фірмі потрібно було бути його власником.
Нагадаємо, в 2013 році суд визнав недійсним рішення виконкому Іллічівської міськради від 2009 року, на підставі якого «Алди» і Мінтранс отримали свідоцтва про право власності на їх частини майнового комплексу. В результаті фірма не має зареєстрованого в законному порядку права власності на частину побудованого об’єкта, і тому не має правових підстав продавати свою частину порту, а останній – викуповувати її.

Інформація оновлюється.