2017-02-21 13:47:25
Очільник АМПУ схвально відгукнувся про практику роботи спеціальних економічних зон після візиту до СЕЗ “Рені”
У Адміністрації морських портів України є бачення розвитку портів Дунайського регіону. Про це повідомив Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ, в ході візиту до Ізмаїльського, Усть-Дунайського портів і спеціальної економічної зони «Рені» – повідомляють в Адміністрації морпортів.
«У системі АМПУ — 13 філій в морських портах і, зрозуміло, що, плануючи стратегію кожного з них, ми застосовуємо диференційований підхід. Безсумнівним принципом при цьому залишається підвищення ефективності роботи і конкурентоспроможності. Тому щодо портів Дунайського регіону ми застосуємо специфічний підхід при розрахунку портових зборів, розробимо іншу тарифну політику, яка буде цікава і бізнесу і державі»,— зазначив Райвіс Вецкаганс.
В рамках робочої поїздки пан Вецкаганс оглянув виробничі потужності портових операторів Ренійського, Ізмаїльського та Усть-Дунайського портів, обговорив з керівниками гаваней особливості їх функціонування в умовах дотримання Україною вимог Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті (т.зв. Конвенції Еспоо), двосторонньої угоди між урядами України та Румунії про співробітництво в галузі водного господарства на прикордонних водах та інших міжнародних угод.
Ознайомившись з досвідом роботи СЕЗ «Рені», голова АМПУ, підкреслив: «Практика роботи спеціальних економічних зон широко застосовується в усьому світі і дає хороші результати при реалізації інвестиційних проектів та вирішенні складних питань розпорядження майном, землею та іншими державними фондами. І в Україні, як ми бачимо, теж є позитивний досвід застосування такого підходу. Ми повинні його детально проаналізувати, вивчити доцільність його використання і в інших регіонах, тим більше, що можливість такої практики закладена в законі про морські порти України»,— зазначив керівник Адміністрації.
Крім того, в результаті поїздки керівник підприємства зазначив, що для дунайського регіону гостро стоїть проблема відсутності буксиру льодового класу для роботи в умовах льодової кампанії, а також наголосив на необхідності продовження робіт з експлуатаційного днопоглиблення ГСХ «Дунай-Чорне море» до паспортних характеристик.
«Ми будемо рухатися шляхом збільшення вантажопотоку, залучення нових клієнтів, а значить — зниження накладних та адміністративних витрат. Порт має стати територією, на якій вигідно працювати бізнесу, розміщувати виробництво, розробляти високотехнологічний продукт і створювати додаткову вартість. Так розвиваються всі провідні порти світу, і Україна буде доречно застосовувати цей досвід у себе, керуючись балансом інтересів держави і бізнесу»,— підкреслив керівник.