АМПУ розширить коло учасників тендерів з реконструкції портової інфраструктури

2017-02-20 14:06:06

Більше 80% причалів вимагають поточних і капітальних ремонтів – підрахували в АМПУ



Адміністрація морських портів України проведе зустріч з провідними регіональними та світовими інженерно-будівельними компаніями, які спеціалізуються на роботах з реконструкції причальної інфраструктури. Про це розповів Райвіс Вецкаганс, керівник ДП «АМПУ», в ході діалогу з начальниками філій підприємства в четвер, 16 лютого 2017 року- повідомляють в АМПУ.
«У нас є короткостроковий план розвитку інженерної інфраструктури морських портів, ми готові представити його потенційним підрядникам, провідним будівельникам, обговорити з ними і, звичайно, отримати конструктивні пропозиції учасників ринку щодо роботи в цій частині»,— зазначив керівник АМПУ.
За підрахунками фахівців Адміністрації, більше 80% причалів вимагають поточних і капітальних ремонтів. І близько 20% з них потребують відновлення найближчим часом. За останній період ґрунтовно реконструювався тільки один причал в Одеському порту. В цілому для ремонту об’єктів причальної інфраструктури, за попередніми оцінками, необхідно близько 5 млрд грн.
«Наприклад, в Одеському порту є причал № 7, побудований ще в 1965 році, і нам потрібно негайно шукати можливості для його відновлення. Причальна інфраструктура має працювати, забезпечуючи баланс інтересів бізнесу та держави. Зрозуміло, відновлення і розвиток портових споруд повинно проходити прогнозовано, професійно і прозоро. Тому ми хочемо залучити до подібних інженерних робіт не тільки українські компанії, як це було раніше, а й підрядників з інших країн: Туреччини, Болгарії, Польщі, Китаю та інших»,— додав Райвіс Вецкаганс.
Також пан Вецкаганс повідомив, що АМПУ веде переговори про взаємодію з українськими представниками Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FIDIC), однієї з найстаріших світових асоціацій в області будівельного консультування. Планується, що в результаті буде налагоджено співпрацю із застосування міжнародних форм контрактів в області днопоглиблення (Blue book) і в питанні проведення інженерних робіт (Red book).
«Для мене очевидно, що у нас мають бути зрозумілі для бізнесу плани і завдання, прозорі публічні закупівлі, чіткі міжнародні форми контрактів і жорсткі взаємні зобов’язання з підрядниками. Тоді, незалежно від того, яка компанія буде здійснювати підрядні роботи, країна буде збільшувати дохід, а порти — конкурентні переваги»,— підкреслив керівник АМПУ.