2017-02-13 16:09:55
Грейферне розвантаження часто виконується з порушенням державного стандарту.
За 12 місяців 2016 року регіональним філіалом "Одеська залізниця" було виявлено та оформлено технічними актами 1 тис. 291 пошкоджений вагон, які потребують ремонту. Найбільше пошкоджених вагонів виявили при завантаженні / розвантаження і маневрової роботи в ДП Чорноморський МТП, ДП Одеський МТП, ДП Ізмаїльський МТП – 297, 196, 176 вагонів відповідно.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію Одеської залізниці.
Залізничники відзначають, що показник 2016 року на 806 вагонів менше аналогічного періоду 2015 року. Однак зросла вартість витрат на ремонт пошкоджених вагонів – з 2 млн 884 тис. грн в 2015 році до 3 млн 202 тис. грн в 2016-м. Усі пошкоджені вагони в 2016 році було відремонтовано в обсязі технічного обслуговування з відчепленням. В середньому вартість ремонту в 2016 році одного пошкодженого вагона становила 2 тис. 480 грн, проти 1 тис. 375 грн у 2015 році.
Значну кількість пошкоджень залізничники виявляють після грейферного розвантаження – такий вид розвантажувальних робіт, як повідомляють в Одеській залізниці, часто виконується з порушенням державного стандарту.