Омелян про роботу “Укрзалізниці”: Кадрові призначення божевільні. За корпоратизації нічого не сталося. Упущений кредит на 60 млн євро. Програні суди на 2 млрд грн



Як повідомляє кореспондент Цензор.НЕТ під час засідання Кабміну Омелян передав Прем’єру Володимиру Гройсману документи щодо зловживань в структурах "Укрзалізниці".
"Мені дуже приємно слухати про такі доблесні досягнення "Укрзалізниці". Я так розумію, що ніяких проблем у нас немає. І те рішення (про перепідпорядкування "Укрзалізниці". – Ред.), Яке було прийняте в середу не легалізоване, так? Риторичне питання ", – заявив Омелян не отримавши відповіді від Гройсмана.
Міністр заявив, що з самого початку виступав за корпоратизацію "Укрзалізниці".
"Разом з тим, ми щиро вважаємо, що передача "Укрзалізниці" з одного міністерства в інше зашкодить реформі", – зазначив він. 
Омелян підкреслив, що "вихід в плюс" "Укрзалізниці" в 2016 році це не реформаторські досягнення, а результат підвищення тарифів на 15%".
"За корпоратизації у нас, на жаль, нічого не сталося в 2016 році. Хто заважав цьому: наглядова рада, міністр Омелян, віце-прем’єр Костіон, прем’єр-міністр, я не знаю. Але результату не було", – підкреслив міністр.
Також Омелян визнав, що зріс рівень пасажироперевезень, але впав рівень вантажоперевезень.
Крім того, Омелян розкритикував кадрові призначення в структурі "Укрзалізниці"
"Щодо кадрових призначень, вони божевільні. Така компанія може собі дозволити кращих фахівців на ринку. Ми мали якихось дивних офіцерів з безпеки, які зараз звільнені, ми маємо цікаві призначення в Департамент стратегічного розвитку, якась пані Пушко-Цибуляк, відома особистість з Луганській області, напевно, виграла в прозорому і чесному конкурсі ", – зазначає міністр. 
Разом з тим, за словами Омеляна, через безглузди дії "Укрзалізниця" втратила 60 млн євро кредиту від KfW.
Також, за даними Омеляна, через погану підготовку кадрів "Укрзалізниця" програла останнім часом судові позови на суму 2 млрд грн.
"Ще хотів запитати у Бальчуна, як працюється з паном Михальчуком? Наскільки добре підтримує пан Дубневич? Втрата від корупційних дій 1 млрд грн в 2016 році, це звідки, хто ці особи, на вашу думку? Чим займаються заступники регіональних залізниць з питань реформи, по корупції? Реформаторські досягнення у них є?", – запитав міністр.
"Щоб довго не затягувати, Володимир Борисович, я хотів би вам просто передати короткі факти, ті, які є у Міністерства інфраструктури, і я сподіваюся на вашу підтримку, тому що це не іграшки, це не компанія з виробництва велосипедів, яку можна закрити через два місяці ", – сказав Омелян
У свою чергу прем’єр Гройсман запитав у Омеляна, чому ці факти не були передані НАБУ.
"Може, передайте в НАБУ краще. Щось Ви так довго приховували цю інформацію від суспільства", – прокоментував Гройсман, зазначивши, що потрібно провести перевірку за цими фактами.
"Я приїхав для того, щоб працювати за тими стандартами, до яких я звик. Я чесно некомфортно себе почуваю в такому щоденному діалозі з міністром, який не сприяє ні рефорам, ні Україні. Я не відповідаю за все судові справи, які залишилися нам у спадок, на 360 млн доларів. Ці справи вже програні в усіх інстанціях. Ми можемо врятувати ситуацію там, де це можливо ", – відповів глава "Укрзалізниці" Войцех Бальчун на зауваження міністра.
"Мої радники постійно мені говорять, що треба більше піару, тому що в цій країні це найважливіше. Ми цим не займаємося. Порівнюючи з масштабами того, що ми застали, це найкраще, що ми зробили. Задайте, будь ласка, питання голові німецької залізної дороги, який через тиждень буде зустрічатися з міністром або будь-якому голові європейської залізниці, як проходить модернізація будь-якій європейській залізниці, наскільки це важкий, складний і тривалий процес? Ми займаючись конкретними діями, а не піаром ", – зазначив Бальчун.
Також Бальчун визнав, що спілкується з нардепом Ярославом Дубневичем, оскільки той очолює парламентський комітет з транспорту.


Голова Мінінфраструктури Володимир Омелян продовжив критику керівництва “Укрзалізниці” і уряду за передачу залізниці в пряме підпорядкування Кабміну.



Як повідомляє кореспондент Цензор.НЕТ під час засідання Кабміну Омелян передав Прем’єру Володимиру Гройсману документи щодо зловживань в структурах "Укрзалізниці".
"Мені дуже приємно слухати про такі доблесні досягнення "Укрзалізниці". Я так розумію, що ніяких проблем у нас немає. І те рішення (про перепідпорядкування "Укрзалізниці". – Ред.), Яке було прийняте в середу не легалізоване, так? Риторичне питання ", – заявив Омелян не отримавши відповіді від Гройсмана.
Міністр заявив, що з самого початку виступав за корпоратизацію "Укрзалізниці".
"Разом з тим, ми щиро вважаємо, що передача "Укрзалізниці" з одного міністерства в інше зашкодить реформі", – зазначив він. 
Омелян підкреслив, що "вихід в плюс" "Укрзалізниці" в 2016 році це не реформаторські досягнення, а результат підвищення тарифів на 15%".
"За корпоратизації у нас, на жаль, нічого не сталося в 2016 році. Хто заважав цьому: наглядова рада, міністр Омелян, віце-прем’єр Костіон, прем’єр-міністр, я не знаю. Але результату не було", – підкреслив міністр.
Також Омелян визнав, що зріс рівень пасажироперевезень, але впав рівень вантажоперевезень.
Крім того, Омелян розкритикував кадрові призначення в структурі "Укрзалізниці"
"Щодо кадрових призначень, вони божевільні. Така компанія може собі дозволити кращих фахівців на ринку. Ми мали якихось дивних офіцерів з безпеки, які зараз звільнені, ми маємо цікаві призначення в Департамент стратегічного розвитку, якась пані Пушко-Цибуляк, відома особистість з Луганській області, напевно, виграла в прозорому і чесному конкурсі ", – зазначає міністр. 
Разом з тим, за словами Омеляна, через безглузди дії "Укрзалізниця" втратила 60 млн євро кредиту від KfW.
Також, за даними Омеляна, через погану підготовку кадрів "Укрзалізниця" програла останнім часом судові позови на суму 2 млрд грн.
"Ще хотів запитати у Бальчуна, як працюється з паном Михальчуком? Наскільки добре підтримує пан Дубневич? Втрата від корупційних дій 1 млрд грн в 2016 році, це звідки, хто ці особи, на вашу думку? Чим займаються заступники регіональних залізниць з питань реформи, по корупції? Реформаторські досягнення у них є?", – запитав міністр.
"Щоб довго не затягувати, Володимир Борисович, я хотів би вам просто передати короткі факти, ті, які є у Міністерства інфраструктури, і я сподіваюся на вашу підтримку, тому що це не іграшки, це не компанія з виробництва велосипедів, яку можна закрити через два місяці ", – сказав Омелян
У свою чергу прем’єр Гройсман запитав у Омеляна, чому ці факти не були передані НАБУ.
"Може, передайте в НАБУ краще. Щось Ви так довго приховували цю інформацію від суспільства", – прокоментував Гройсман, зазначивши, що потрібно провести перевірку за цими фактами.
"Я приїхав для того, щоб працювати за тими стандартами, до яких я звик. Я чесно некомфортно себе почуваю в такому щоденному діалозі з міністром, який не сприяє ні рефорам, ні Україні. Я не відповідаю за все судові справи, які залишилися нам у спадок, на 360 млн доларів. Ці справи вже програні в усіх інстанціях. Ми можемо врятувати ситуацію там, де це можливо ", – відповів глава "Укрзалізниці" Войцех Бальчун на зауваження міністра.
"Мої радники постійно мені говорять, що треба більше піару, тому що в цій країні це найважливіше. Ми цим не займаємося. Порівнюючи з масштабами того, що ми застали, це найкраще, що ми зробили. Задайте, будь ласка, питання голові німецької залізної дороги, який через тиждень буде зустрічатися з міністром або будь-якому голові європейської залізниці, як проходить модернізація будь-якій європейській залізниці, наскільки це важкий, складний і тривалий процес? Ми займаючись конкретними діями, а не піаром ", – зазначив Бальчун.
Також Бальчун визнав, що спілкується з нардепом Ярославом Дубневичем, оскільки той очолює парламентський комітет з транспорту.