“Укрсудпром” направил открытое письмо Президенту Украины отоносительно усовершенствования регулирования судостроения

2011-05-25 16:04:27

Ассоциация судостроителей Украины “Укрсудпром” направила Президенту Украины Виктору Януковичу открытое письмо относительно усовершенствования регулирования судостроения Украины. Авторы письма выражают просьбу учесть их предложения при принятии Таможенного кодекса, а также при внесении изменений в Налоговый кодекс.




Приводим текст письма на языке оригинала:

"

Відкритий
лист Президентові України Віктору
Януковичу

Стосовно:
Удосконалення регулювання суднобудування
України

Шановний
Вікторе Федоровичу!

Корабели
України висловлюють Вам щиру подяку за
ініціювання відновлення сприятливих
для суднобудування законодавчих умов,
котрі вже (частково!!!) зафіксовані в
чинному Податковому кодексі та підтримку.
Ваша особиста підтримка конче потрібна
для виправлення брутальної помилки, що
була зроблена Верховною Радою ще 25
березня 2005р. скасуванням раціонального
й такого, що враховує світовий досвід
та ситуацію на світових ринках режиму
регулювання суднобудування.

Водночас,
корабели України просто приголомшені
тим, що у прийнятому 18 травня у першому
читанні новому варіанті Митного кодексу
(законопроект 8130-д) – абсолютно не
враховані наші пропозиції, котрі ми
подавали Прем’єр-міністрові України
Миколі Азарову (лист Асоціації №11-11 від
09.04.2011р.) та Голові Голові Комітету
Верховної Ради України з питань фінансів,
банківської діяльності, податкової та
митної політики Віталію Хомутинніку
(лист народного депутата України Василя
Гуреєва №103/10-04 від 12.04.2011р.).

Ми
у той же самий день, 18 травня, надіслали
відповідних листів на вельмишановних
панів Миколу Азарова та Віталія
Хомутинніка. Але до часу написання цього
листа не отримали жодної реакції хоча
йдеться про виправлення чергових
скандальних помилок. В інший варіант
намірів – намагання знищити суднобудування
як цілий комплекс – ми не можемо повірити.
Поки що не можемо повірити.

Ми
дуже схвильовані тим, що прийняття
першому читанні новому варіанті Митного
кодексу (законопроект 8130-д) відбулося
саме в той день, коли Ви, під час перебування
в м. Миколаєві, зробили цілу низку заяв
із підтвердженням послідовністі Ваших
намірів щодо відновлення суднобудування.

Більше того: у розділі «ІІІ.
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» у
статті 2. Пункт 19) вказано, що із набранням
чинності цим Законом втрачає чинність
пункт 1 статті 2 Закону України від
18.11.99 № 1242-XIV “Про заходи щодо державної
підтримки суднобудівної промисловості
в Україні” (Відомості Верховної Ради
України, 2000 р., № 3, ст.20). цим самим
ліквідується будь яка основа для
створення прозорої та ефективної системи
підтримки суднобудування.

Автори цієї жахливої законодавчої
«новели», навіть, й не знають, що
23.12.2010р. Верховна Рада вже прийняла таке
рішення прийняттям Закону «Про внесення
змін до Бюджетного кодексу України і
інші законодавчі акти України»
23.12.2010р. № 2856., стаття 23. Хто й за що видає
зарплату цим «законотворцям»???

Просимо звернути Вашу увагу,
що не було жодної спроби обговорити із
нами наші пропозиції. Жодної! Таке
враження, що автори цієї ініціативи
просто не знайомі із Вашою позицією
Президента України стосовно підтримки
суднобудування. Вибачте! Такої відвертої
зневаги корабели ніколи не зустрічали.

Цими
днями Верховна рада готує пропозиції
щодо удосконалення Податкового кодексу
до котрих ми також надали необхідня для
суднобудування зміни. Виходячи із
ганебності та абсолютно непередбачуваності
події 18 травня не можемо не висловити
своє глибоке занепокоєння, що й Податковий
кодекс зазнає змін на гірше. Нас, доречі,
вперто не запрошують до участі в
обговоренні.

Не можемо позбавится враження
що автори законопроекту 8130-д не знайомі
з тим, що соціально-економічне значення
суднобудування для України є просто
унікальним. Заснований ще у 1773 році цей
науково-виробничий комплекс доволі
швидко став своєрідним локомотивом
розвитку Півдня СРСР та України. У
найкращі часи у суднобудуванні працювало
понад 220 тисяч робітників із високою
заробітною платою.

Сьогодні, навіть, після тривалого
періоду занепаду, суднобудування України
зберегло можливість швидкого відновлення
приблизно 60-70 тисяч робочих міст. Це –
обережна оцінка.

Наведені
далі в Аналітичній записці (додається)
дані щодо розвитку торгового флоту
Світу говорять, що наше відроджене
суднобудування знайде собі доволі
пристойне місце на ринках.

Саме тому, ми не можемо не
просити Вас особисто зробити все
необхідне аби у впроваджуваних в Митному
та Податковому кодексі змінах були
системно враховані наші пропозиції,
котрі спираються на кращий світовий
досвід регулювання суднобудування.

Переконливо просимо доручити
уважно розглянути з нами наші вже надані
пропозиції Прем’єр-міністрові України
Миколі Азарову (лист Асоціації №11-11 від
09.04.2011р.) та Голові Голові Комітету
Верховної Ради України з питань фінансів,
банківської діяльності, податкової та
митної політики Віталію Хомутинніку
(лист народного депутата України Василя
Гуреєва №103/10-04 від 12.04.2011р.).

Не
можемо не поінформувати Вас, що корабели
у процесі украй обеженої співпраці із
фахівцями Верховної Ради внесли певні
поліпшення, котрі ми не надсилаємо аби
не перевантажувати Вас розглядом
детальних питань.

Ми
розуміємо, що окремі конкретні питання
наших пропозицій можуть зазнати суттєвих
змін в процесі вироблення фінальних
редакцій. Саме тому ми ще, й ще раз
підтверджуємо свою готовність прийняти
необхідну участь у відпрацюванні
пропозицій із фахівцями Кабінету
Міністрів та Верховної Ради України.


З
повагою,
Віктор
Лисицький
"