Но денег избирателям не вернула,
призывать в армию крымчан стали в два раза больше чем раньше, да и государство
наше незалежное своим грамотным руководством довела до ручки. А какие кадры
привела Юлия Тимошенко на госпредприятия?! Вот, к примеру, бютовец Котельников,
человек известный, с прошлым, о нем даже в своей «крымскобандитской книге»
писал Владимир Заскока. Но, Бог с ним с прошлым. Оно для историков. А чем же
сегодня занимается вышеозначенный Котельников в евпаторийском морском порту и
как он туда попал?

Уже писали о том, как он рекетнул
донузлавских пенсионеров – чекистов, а сегодня, продолжая тему, публикуем
письмо на госмове бютовцу Винскому от работников евпаторийского морского порта.
Работники эти думали, что по-русски к Винскому обращаться нельзя, осерчать
может на русскоговорящих. Поэтому и перевели свое послание на украинский. Но
это им не помогло, потому что Котельников такой, же как и Винский из БЮТа, а
БЮТом этим руководит сама премьерка Юлия Тимошенко. Короче, там у них все
схвачено и посторонним лучше не соваться в эту тесную компашку, и ничего им не
писать, потому как бесполезно. Поэтому мы решили опубликовать жалобу портовиков
пану Винскому на госмове в надежде, что на этот крик души обратит внимание
гарант нашей Конституции Виктор Ющенко, который тоже, как и евпаторийские
портовики не одобряют деятельность Котельникова, Винского, Тимошенко и всего
БЮТа в целом.

 

Міністру транспорту та зв’язку
України

Винському Ї. М. 

 

КОЛЕКТИВНЕ ЗВЕРНЕННЯ

 

Шановний Віктор Андрійович!

Колектив державного підприємства
Євпаторійський морський торговельний порт звертається до Вас як до гарантові
Конституції України з приводу ситуації що склалася навколо нашого
підприємства.   

ДП Євпаторійський морський
торговельний порт (ДП ЄМТП), є транспортним підприємством загальнодержавної
форми власності що входить до сфери управління Міністерства транспорту та
зв’язку України, діє у відповідність з ч. 4 п. 1 ст. 63 ГК України, на основі
державної власності.

Згідно з історичними даними м.
Євпаторія існує близько 25 століть, і весь цей період в  Євпаторійської гавані існував порт.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.10.1992 р. № 687-Р, в порту
був відкритий пункт пропуску через державний кордон. Відповідно до постанови
Кабінету Міністрів України від 23.12.2004 р. № 1734, ДП ЄМТП входить до
переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки
держави.

Податкові платежі нашого порту
складають більше 20% місцевого бюджету м. Євпаторії (без урахування підприємств
суміжників), а деякі сільські бюджети більш ніж на 80% складаються з таких
платежів.

Наше підприємство одне з
небагатьох, яке зуміло вистояти у 90 роки і витримало всі знегоди останніх
років.

Рішенням Ради Міністрів УРСР від
03.03.1971 р., Кримським облвиконкомом рішеннями: №342-Р від 14.06.1971г. і
№303 від 18.06.1976 р. порту було доручено забезпечити промислову здобич піску
в акваторії озера Донузлав.

Донузлавськє родовище складається
з двох ділянок: Північно-західного і Південно-східного, розташованих на
території Чорноморського і Сакського районів відповідно. У зв’язку із
закінченням в 2006 році терміну дії спеціального дозволу на право користування
надрами Донузлавського родовища будівельних пісків № 500 від 12.04.1996 р., по
клопотанню нашого порту, Міністерством охорони природи та навколишнього
середовища України термін дії вказаного вище спеціального дозволу був
продовжений на 10 років (до 16.04.2016 р.). 

Проте із-за неконструктивної
позиції багатьох чиновників, ДП ЄМТП не змогло вчасно отримати гірничий відвод.
У зв’язку з чим, ДП ЄМТП в 2006-2007 рр. піддавалося тиску не чистих на руку
чиновників, прагнучих  в що б це не
почало запустити свою руку в діяльність порту по здобичі морського піску,
дійшло до того, що в цей процес виявилися втягнутими деякі посадові особи
Міністерства охорони навколишнього природного середовища України і МНС України.

Ситуація в нашому порту багато в
чому стабілізувалася з приходом в порт Пелюховського Андрія Васильовича, який
був призначений виконуючим обов’язки начальника порту наказом ДК «Укрморпорт»
від 25.07.2007 р.  

Нарешті економічні показники
нашого підприємства, яке до того знаходилося в критичному стані, пов’язаному з
ситуацією навколо експлуатації Донузлавського родовища, почали істотно
збільшуватися.

Не дивлячись на те, що
Пелюховський А. В. заступив на пост начальника порту в дуже складний період
його існування (коли колектив відчував системний пресинг), Андрій Васильович
знайшов шляхи подолання кризи, зумів організувати і прийняти ряд заходів по
стабілізації ситуації. І хоча остаточно вирішити це питання відразу не вдалося,
порт запрацював, почалося зростання економічних показників, виросла
рентабельність, збільшилася вантажопереробка, робочим і службовцям почали
виплачуватися премії і надбавки, весь колектив зміг зітхнути спокійно. 

Втім, спокій тривав не дуже
довго, до видання Міністерством транспорту та зв’язку України наказу № 243 від
03.03.2008 р. про призначення виконуючим обов’язки начальника ДП Євпаторійський
морський торговельний порт Котельникова Олександра Ігоревича і подальших за цим
незаконних дій. На подив працівників порту, у вказаному наказі про подальшу
долю виконуючого обов’язки начальника порту Пелюховського А. В. не чого не
мовилося.

Після видання вказаного наказу
Пелюховський А. В. звернувся до суду з позовом про визнання незаконним та
скасування наказу Мінтрансу № 243 від 03.03.2008 р. а також з клопотанням про
припинення його дії. Ленінським районним судом м. Севастополя у справі №
2а-395/2008 було винесено ухвалу від 25.03.2008 р. про забезпечення позовних
вимог, шляхом припинення дії наказу Міністерства транспорту і зв’язку України №
243 від 03.03.2008 р.

Проте, 28.03.2008 р., близько
13.00 до адміністративної будівлі         
ДП Євпаторійський морський торговельний порт наблизилися працівники ВДВС
Євпаторійського міського управління юстиції у супроводі групи зацікавлених
осіб, серед яких знаходився Котельников О. І.  

Після чого «супроводжуючі особи»
і державний виконавець в грубій формі зажадали від охорони адміністративної
будівлі порту і його посадових осіб негайно пропустити їх в будівлю.

Отримавши відмову, державний
виконавець пред’явив власну ухвалу про відкриття виконавчого провадження від
28.03.2008 р., «зацікавлені особи», пред’явили ухвалу Господарського суду АРК
від 26.03.2008 р. у справі № 2-19/3226-2008 про забезпечення позовних вимог. І
посадові особи порту із здивуванням дізналися, що ДП Євпаторійський морський
торговельний порт є відповідачем у справі № 2-19/3226-2008, що знаходиться у
проваджені Господарського суду АР Крим. Показове те, що в Мінтрансі на той
момент про справу № 2-19/3226-2008 і поданих до суду від імені міністерства
позовах до порту нічого не було відомо.  

Виконуючим обов’язки начальника
порту, було роз’яснено прибулим, що ухвала Господарського суду АРК від
26.03.2008 р. у справі № 2-19/3226-2008 не може бути приведено в дію, оскільки
винесено з численними порушеннями матеріального і процесуального права і  свідомо неправосудна. Зокрема, господарським
судом не взята до уваги та обставина, що Ленінським районним судом м.
Севастополя у справі № 2а-395/2008 раніше вже була винесена ухвала про
забезпечення позовних вимог, шляхом припинення дії наказу Міністерства
транспорту та зв’язку України № 243 від 03.03.2008 р. (який послужив підставою
для винесення ухвали від 26.03.2008 р.) 
– до розгляду справи по суті. Ухвала Ленінського районного суду м.
Севастополя    вступила в законну силу, і
оскаржена не була. Тобто виконання ухвали Господарського суду АРК від 26.03.2008
р. фактично означає порушення не оскарженого, раніше прийнятого судового
рішення.

Крім того, було вказано на ухвалу
Ленінського районного суду м. Севастополя у справі № 2а-395/2008, яка була
направлена в ВДВС Євпаторійського міського управління юстиції для примусового
виконання, про що свідчить відповідна заява з відміткою про отримання, проте по
неясних причинах було проігноровано, що свідчить про упередженість державного
виконавця. 

Не дивлячись на вищезгадані
доводи, державний виконавець і зацікавлені особи, намагаючись прорватися в
адміністративну будівлю порту, продовжували наставати на обов’язковому
входженні в будівлю підприємства, що продовжувалося протягом більше півтора
годин, після чого всі роз’їхалися.

Через декілька днів ситуація
повторилася, до будівлі управління порту знов з’явився Котельников О. І. з
«групою зацікавлених осіб» у супроводі державних виконавців. Котельниковим О.
І. було пред’явлена нова ухвала Господарського суду АРК у справі №
2-19/3226-2008 про забезпечення позовних вимог, аналогічне попередньому.

Як попередня ухвала вона була
винесена суддею Господарського суду АРК Мокрушеним В. І.  свідомо неправосудно, оскільки  на момент винесення ухвали від 26.03.2008 р.
у справі № 2-19/3226-2008, термін повноважень Мокрушина В. І., як судді
Господарського суду АР Крим закінчився. Крім того, при винесенні ухвал, суддя
Мокрушин В. І. проігнорував ту обставину, що Ленінським районним судом м.
Севастополя у справі № 2а-395/2008 вже було винесена ухвала про забезпечення
позовних вимог, шляхом припинення дії наказу Міністерства транспорту та зв’язку
України № 243 від 03.03.2008 р.

обто підставою винесення суду
26.03.2008 р. у справі № 2-19/3226-2008 суду послужив нормативно-правовий акт,
дія якого на момент винесення ухвали була припинена. Але ці дрібниці вже не
хвилювали Котельникова О. І. і його «зацікавлених осіб», оскільки їх мета по
узяттю штурмом кабінету начальника порту і будівлі управління була досягнута.

Зайнявши кабінет начальника
порту, заволодівши друком і статутними документами підприємства, змінивши
охорону,  Котельников О.І. приступив до
керівництва підприємством, почавши діяльність з перегляду штатного розкладу і
введення в нього нових посад під приведених ним людей, тих самих «зацікавлених
осіб».

Так з призначенням, виконуючим
обов’язки начальника ДП «Євпаторійській морський  торговельний порт»  Котельникова 
О.І.  на  підприємстві 
почалися відверті «гоніння» на 
окремих працівників. Це виражається в скороченні посад «неугодних»,
звільненнях, пломбуваннях кабінетів, вказівками не видавати  заробітну 
платню, не підписуються накази на чергову  відпустку, встановлену   по 
графіку  і  т.д.  
Про  дані  факти 
порушення  трудового  законодавства і Конституції  України 
повідомлені Генеральний  прокурор
України Медведько А. І., прокурор АР Крим Бойко В.Н., територіальна  державна 
інспекція   праці  в 
АРК  в особі  начальника 
Гафарової  Е.Е.

Просимо звернути увагу на
незаконні дії нового керівництва, яке, посилаючись на   реорганізацію виробництва  і 
скорочення   штатів
«прибирає»  неугодних  працівників, 
при цьому   фактичного   скорочення 
чисельності  немає, а  навпаки чисельність  збільшується.

Відбувається   скорочення 
фахівців, переведення 
працівників  без  їх 
згоди   на  посади, які не відповідають їх  кваліфікації, освіті, що, безумовно,  вимушує 
поважаючих себе людей звільнятися, 
іншим пропонують звільнитися за власним бажанням,  примусово 
переводять  працівників  без  їх  згоди 
на  низькі  посади, 
тим самим  створюють  умови  
в  яких    не можливо 
працювати, не підписують заяви на відпустки,  встановлені по затвердженому  графіку 
відпусток, віддають розпорядження касиру – бухгалтеру    не видавати 
заробітну  платню  працівникам, 
які   знаходяться  на 
лікарняному,  при цьому   своїх 
дій  не обґрунтовують ні з
економічної точки зору, ні з  якою –  або 
інший.

Громадянин   Котельников 
Олександр  Ігоревич    в.о.  начальника  
Державного підприємства 
«Євпаторійській  морський  торговельний 
порт»  з  04 
березня  2008 р.  по 
07  квітня  2008 р. 
не виконував   посадові   обов’язки 
виконуючого  обов’язки  начальника 
порту,  у  вказаному 
періоді   обов’язку  виконував Халік Мирослав Олександрович, що
відображене в табелях обліку робочого  часу.

24 квітня 2008 року громадянин
Котельников А.И. розпорядився скласти додатковий табель  обліку 
робочого  часу і проставити  робочі 
дні  з  04 
березня 2008 р.  Таким чином, за
період з 04.03.08 р. по 07.04.08 р. Котельников 
А.І.  зловживаючи  службовим 
положенням,  незаконно   одержав 
дохід  в  розмірі ~ 
4200,00 грн.

У квітні місяці не звільнивши, що
знаходиться на  лікарняному, а потім в
черговій відпустці   заступника
начальника порту по режиму і економічній безпеці Нижника О.П. на дану посаду був
прийнятий Таїстов А.Н., таким чином, не враховується статус порту, як
державного підприємства  і  рішенням 
однієї  людини, державі завдається
збитку. 

Під приводом реорганізації, яка
природно спричиняє за собою зміну структури і 
штатного розкладу підприємства, відбувається скорочення посад без
узгодження з органом управління майном, тобто Міністерством транспорту і
зв’язку України, що  суперечить  п. 6.3 «и» 
Статуту  порту. 

Також  згідно  
п. 4.1. Колективного 
договору   «Адміністрація»   зобов’язала: 
здійснювати   прийом   на 
роботу    нових  працівників  
тільки  у випадках  забезпечення повної  зайнятості працівників і якщо не
прогнозується той, що їх вивільняється на підставі п. 1  ст. 40 
КЗоТ   України».

Згідно  наказів: 
від 30.04.2008 р. №  64-л,  05.05.2008 р. №  66-л, 29.05.2008 р. №  80-л  
і  т.д.    були прийняті   нові 
працівники,  а  згідно 
затвердженій    новій  структурі 
створені    нові  служби 
і  відділи, тоді   виникає 
правомірне  питання,  чому  
працівникам,  що потрапили  під 
скорочення не були запропоновані посади, а саме: начальника
адміністративно – господарського відділу, помічника начальника порту з
економічних і  фінансових  питань, 
начальника  відділу  інвестиційної 
політики і розвитку, заступника начальника порту по  координації МТО адміністративним і соціальним
питанням, а прийняті на них нові працівники, порушуючи Колективного  договору.       

Ще до «вступу» Котельникова О. І.
на посаду їм зажадалася перевірка Контрольно-ревізійним управлінням Мінтрансу
фінансово-господарської діяльності ДП Євпаторійський морський торговельний порт
за період з 01.07.2007 р. по 01.04.2008 р. з метою «виявити» які-небудь
порушення, адже не секрет що дане управління за традицією використовується як
«палиця» до неугодних підприємств.  

Згідно відповідного наказу
Мінтрансу, перевірка проводилася з 20.03.2008 р. по 14.04.2008 р., весь цей час
робота управління була паралізована, оскільки його працівники були вимушені
відповідати на нескінченні запити, давати довідки, копії документів. Одночасно
народилося на світло розпорядження голови ліквідаційної комісії ДК «Укрморпорт»
про тимчасово, до закінчення перевірки усунення від виконання посадових
обов’язків двох неугодних Котельникову О. І. заступників начальника порту,
затверджених на своїх посадах ДК «Укрморпорт» задовго до початку ліквідаційної
процедури.

Не дивлячись на всі зусилля
перевіряючих, жодного вагомого порушення у фінансово-господарській діяльності
знайти не вдалося. Тоді, мабуть з метою не допустити в порт опальних заступників,
незрозумілим чином перевірка була продовжена до 29.04.2008 р. Незрозумілим,
оскільки всі перевіряючи роз’їхалися ще 14-15 квітня, заздалегідь склавши акт
перевірки.

Не дивлячись на те, що
Котельников О. І. управляє портом не багато часу, вже почали чітко
промальовуватися характерні риси «нового порядку». Так, другим, після
перекроювання штату управління для заміни працівників на «своїх», другим
напрямом діяльності з’явився перегляд багатьох господарських договорів,
пов’язаних з основною діяльністю підприємства. Даний перегляд здійснюється у
бік залучення виробничий процес «лояльних» підприємств, перехід на
обслуговування в свої банки, а також здачу в оренду приватникам основних фондів
підприємства, таких як судна портофлота, які вже зараз, під приводом
неефективного використання готують до передачі в оренду. Єдиним результатом
такої підготовки стало те що ці судна стоять у причалів та обслугують жителів
та гостей міста курорту Євпаторії, як раніше що вже викликало чіслені обурення
місцевої влади, а екіпажі суден знаходяться на межи страйку.  

Багато працівників порту добре
пам’ятають атаки на порт з метою узяти під контроль діяльність по здобичі
морського піску, коли підприємству вже «сватали» приватні фірми, в яких деякі
відомі кримські чиновники мали свої таємні інтереси.

Добре відомі портовикам
результати такої дружби, що нагадує 
відому казку, приватникам і чиновникам «вершки»,  а підприємству і портовикам «корінці». Тобто,
весь тягар витрат по ремонтах, обслуговуванні та іньшим витратам буде покладений
на порт, а прибуток знову піде в приватні руки. 
Добре пам’ятають портовики історії з ДП Херсонський морський
торговельний порт, ДП Іллічевський морський торговий порт та ін. Кожен новий
раз, порт намагаються заштовхати в напівлегальні, сірі схеми роботи все новими
і новими способами, на цей раз загроза прийшла, що називається зсередини.

 

Всі вищевикладені обставини
викликають велику стурбованість трудового колективу ДП Євпаторійський морський
торговельний порт, ми всі втомилися від кадрової чехарди в нашому порту і
морській галузі взагалі, ми хочемо, що б нам надали можливість спокійно
працювати, і позбавили від «деребана» нашого стратегічного
держпідприємства. 

 

На підставі ст. 40 Конституцій
України,  звертаємося до Вас шановний
Віктор Андрійович, як гарантові Конституції України та просимо Вас:

 

1.Розглянути наше справжнє
звернення в передбачений законом термін.

2.Розібратися в ситуації що має
місце навколо ДП Євпаторійський морський торговельний порт, зв’язаною
призначенням керівників.

3.Прийняти заходи по припиненню
свавілля, порушення Конституції і законів України у ДП Євпаторійський морський
торговельний порт.

 

 

Працівники ДП Євпаторійський
морський торговельний порт.

 

Источник: Тарас Плеткин, "COMPROMAT".

Странные вещи творятся в нашей незалежной от разума Украине. Вот, например, премьерка Тимошенко с утра до ночи врала избирателям накануне прошлых выборов в парламент о том, что погасит долги, вкладчикам сбербанка, отменит призыв в украинскую армию и сделает всех богатыми и здоровыми.

Но денег избирателям не вернула,
призывать в армию крымчан стали в два раза больше чем раньше, да и государство
наше незалежное своим грамотным руководством довела до ручки. А какие кадры
привела Юлия Тимошенко на госпредприятия?! Вот, к примеру, бютовец Котельников,
человек известный, с прошлым, о нем даже в своей «крымскобандитской книге»
писал Владимир Заскока. Но, Бог с ним с прошлым. Оно для историков. А чем же
сегодня занимается вышеозначенный Котельников в евпаторийском морском порту и
как он туда попал?

Уже писали о том, как он рекетнул
донузлавских пенсионеров – чекистов, а сегодня, продолжая тему, публикуем
письмо на госмове бютовцу Винскому от работников евпаторийского морского порта.
Работники эти думали, что по-русски к Винскому обращаться нельзя, осерчать
может на русскоговорящих. Поэтому и перевели свое послание на украинский. Но
это им не помогло, потому что Котельников такой, же как и Винский из БЮТа, а
БЮТом этим руководит сама премьерка Юлия Тимошенко. Короче, там у них все
схвачено и посторонним лучше не соваться в эту тесную компашку, и ничего им не
писать, потому как бесполезно. Поэтому мы решили опубликовать жалобу портовиков
пану Винскому на госмове в надежде, что на этот крик души обратит внимание
гарант нашей Конституции Виктор Ющенко, который тоже, как и евпаторийские
портовики не одобряют деятельность Котельникова, Винского, Тимошенко и всего
БЮТа в целом.

 

Міністру транспорту та зв’язку
України

Винському Ї. М. 

 

КОЛЕКТИВНЕ ЗВЕРНЕННЯ

 

Шановний Віктор Андрійович!

Колектив державного підприємства
Євпаторійський морський торговельний порт звертається до Вас як до гарантові
Конституції України з приводу ситуації що склалася навколо нашого
підприємства.   

ДП Євпаторійський морський
торговельний порт (ДП ЄМТП), є транспортним підприємством загальнодержавної
форми власності що входить до сфери управління Міністерства транспорту та
зв’язку України, діє у відповідність з ч. 4 п. 1 ст. 63 ГК України, на основі
державної власності.

Згідно з історичними даними м.
Євпаторія існує близько 25 століть, і весь цей період в  Євпаторійської гавані існував порт.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.10.1992 р. № 687-Р, в порту
був відкритий пункт пропуску через державний кордон. Відповідно до постанови
Кабінету Міністрів України від 23.12.2004 р. № 1734, ДП ЄМТП входить до
переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки
держави.

Податкові платежі нашого порту
складають більше 20% місцевого бюджету м. Євпаторії (без урахування підприємств
суміжників), а деякі сільські бюджети більш ніж на 80% складаються з таких
платежів.

Наше підприємство одне з
небагатьох, яке зуміло вистояти у 90 роки і витримало всі знегоди останніх
років.

Рішенням Ради Міністрів УРСР від
03.03.1971 р., Кримським облвиконкомом рішеннями: №342-Р від 14.06.1971г. і
№303 від 18.06.1976 р. порту було доручено забезпечити промислову здобич піску
в акваторії озера Донузлав.

Донузлавськє родовище складається
з двох ділянок: Північно-західного і Південно-східного, розташованих на
території Чорноморського і Сакського районів відповідно. У зв’язку із
закінченням в 2006 році терміну дії спеціального дозволу на право користування
надрами Донузлавського родовища будівельних пісків № 500 від 12.04.1996 р., по
клопотанню нашого порту, Міністерством охорони природи та навколишнього
середовища України термін дії вказаного вище спеціального дозволу був
продовжений на 10 років (до 16.04.2016 р.). 

Проте із-за неконструктивної
позиції багатьох чиновників, ДП ЄМТП не змогло вчасно отримати гірничий відвод.
У зв’язку з чим, ДП ЄМТП в 2006-2007 рр. піддавалося тиску не чистих на руку
чиновників, прагнучих  в що б це не
почало запустити свою руку в діяльність порту по здобичі морського піску,
дійшло до того, що в цей процес виявилися втягнутими деякі посадові особи
Міністерства охорони навколишнього природного середовища України і МНС України.

Ситуація в нашому порту багато в
чому стабілізувалася з приходом в порт Пелюховського Андрія Васильовича, який
був призначений виконуючим обов’язки начальника порту наказом ДК «Укрморпорт»
від 25.07.2007 р.  

Нарешті економічні показники
нашого підприємства, яке до того знаходилося в критичному стані, пов’язаному з
ситуацією навколо експлуатації Донузлавського родовища, почали істотно
збільшуватися.

Не дивлячись на те, що
Пелюховський А. В. заступив на пост начальника порту в дуже складний період
його існування (коли колектив відчував системний пресинг), Андрій Васильович
знайшов шляхи подолання кризи, зумів організувати і прийняти ряд заходів по
стабілізації ситуації. І хоча остаточно вирішити це питання відразу не вдалося,
порт запрацював, почалося зростання економічних показників, виросла
рентабельність, збільшилася вантажопереробка, робочим і службовцям почали
виплачуватися премії і надбавки, весь колектив зміг зітхнути спокійно. 

Втім, спокій тривав не дуже
довго, до видання Міністерством транспорту та зв’язку України наказу № 243 від
03.03.2008 р. про призначення виконуючим обов’язки начальника ДП Євпаторійський
морський торговельний порт Котельникова Олександра Ігоревича і подальших за цим
незаконних дій. На подив працівників порту, у вказаному наказі про подальшу
долю виконуючого обов’язки начальника порту Пелюховського А. В. не чого не
мовилося.

Після видання вказаного наказу
Пелюховський А. В. звернувся до суду з позовом про визнання незаконним та
скасування наказу Мінтрансу № 243 від 03.03.2008 р. а також з клопотанням про
припинення його дії. Ленінським районним судом м. Севастополя у справі №
2а-395/2008 було винесено ухвалу від 25.03.2008 р. про забезпечення позовних
вимог, шляхом припинення дії наказу Міністерства транспорту і зв’язку України №
243 від 03.03.2008 р.

Проте, 28.03.2008 р., близько
13.00 до адміністративної будівлі         
ДП Євпаторійський морський торговельний порт наблизилися працівники ВДВС
Євпаторійського міського управління юстиції у супроводі групи зацікавлених
осіб, серед яких знаходився Котельников О. І.  

Після чого «супроводжуючі особи»
і державний виконавець в грубій формі зажадали від охорони адміністративної
будівлі порту і його посадових осіб негайно пропустити їх в будівлю.

Отримавши відмову, державний
виконавець пред’явив власну ухвалу про відкриття виконавчого провадження від
28.03.2008 р., «зацікавлені особи», пред’явили ухвалу Господарського суду АРК
від 26.03.2008 р. у справі № 2-19/3226-2008 про забезпечення позовних вимог. І
посадові особи порту із здивуванням дізналися, що ДП Євпаторійський морський
торговельний порт є відповідачем у справі № 2-19/3226-2008, що знаходиться у
проваджені Господарського суду АР Крим. Показове те, що в Мінтрансі на той
момент про справу № 2-19/3226-2008 і поданих до суду від імені міністерства
позовах до порту нічого не було відомо.  

Виконуючим обов’язки начальника
порту, було роз’яснено прибулим, що ухвала Господарського суду АРК від
26.03.2008 р. у справі № 2-19/3226-2008 не може бути приведено в дію, оскільки
винесено з численними порушеннями матеріального і процесуального права і  свідомо неправосудна. Зокрема, господарським
судом не взята до уваги та обставина, що Ленінським районним судом м.
Севастополя у справі № 2а-395/2008 раніше вже була винесена ухвала про
забезпечення позовних вимог, шляхом припинення дії наказу Міністерства
транспорту та зв’язку України № 243 від 03.03.2008 р. (який послужив підставою
для винесення ухвали від 26.03.2008 р.) 
– до розгляду справи по суті. Ухвала Ленінського районного суду м.
Севастополя    вступила в законну силу, і
оскаржена не була. Тобто виконання ухвали Господарського суду АРК від 26.03.2008
р. фактично означає порушення не оскарженого, раніше прийнятого судового
рішення.

Крім того, було вказано на ухвалу
Ленінського районного суду м. Севастополя у справі № 2а-395/2008, яка була
направлена в ВДВС Євпаторійського міського управління юстиції для примусового
виконання, про що свідчить відповідна заява з відміткою про отримання, проте по
неясних причинах було проігноровано, що свідчить про упередженість державного
виконавця. 

Не дивлячись на вищезгадані
доводи, державний виконавець і зацікавлені особи, намагаючись прорватися в
адміністративну будівлю порту, продовжували наставати на обов’язковому
входженні в будівлю підприємства, що продовжувалося протягом більше півтора
годин, після чого всі роз’їхалися.

Через декілька днів ситуація
повторилася, до будівлі управління порту знов з’явився Котельников О. І. з
«групою зацікавлених осіб» у супроводі державних виконавців. Котельниковим О.
І. було пред’явлена нова ухвала Господарського суду АРК у справі №
2-19/3226-2008 про забезпечення позовних вимог, аналогічне попередньому.

Як попередня ухвала вона була
винесена суддею Господарського суду АРК Мокрушеним В. І.  свідомо неправосудно, оскільки  на момент винесення ухвали від 26.03.2008 р.
у справі № 2-19/3226-2008, термін повноважень Мокрушина В. І., як судді
Господарського суду АР Крим закінчився. Крім того, при винесенні ухвал, суддя
Мокрушин В. І. проігнорував ту обставину, що Ленінським районним судом м.
Севастополя у справі № 2а-395/2008 вже було винесена ухвала про забезпечення
позовних вимог, шляхом припинення дії наказу Міністерства транспорту та зв’язку
України № 243 від 03.03.2008 р.

обто підставою винесення суду
26.03.2008 р. у справі № 2-19/3226-2008 суду послужив нормативно-правовий акт,
дія якого на момент винесення ухвали була припинена. Але ці дрібниці вже не
хвилювали Котельникова О. І. і його «зацікавлених осіб», оскільки їх мета по
узяттю штурмом кабінету начальника порту і будівлі управління була досягнута.

Зайнявши кабінет начальника
порту, заволодівши друком і статутними документами підприємства, змінивши
охорону,  Котельников О.І. приступив до
керівництва підприємством, почавши діяльність з перегляду штатного розкладу і
введення в нього нових посад під приведених ним людей, тих самих «зацікавлених
осіб».

Так з призначенням, виконуючим
обов’язки начальника ДП «Євпаторійській морський  торговельний порт»  Котельникова 
О.І.  на  підприємстві 
почалися відверті «гоніння» на 
окремих працівників. Це виражається в скороченні посад «неугодних»,
звільненнях, пломбуваннях кабінетів, вказівками не видавати  заробітну 
платню, не підписуються накази на чергову  відпустку, встановлену   по 
графіку  і  т.д.  
Про  дані  факти 
порушення  трудового  законодавства і Конституції  України 
повідомлені Генеральний  прокурор
України Медведько А. І., прокурор АР Крим Бойко В.Н., територіальна  державна 
інспекція   праці  в 
АРК  в особі  начальника 
Гафарової  Е.Е.

Просимо звернути увагу на
незаконні дії нового керівництва, яке, посилаючись на   реорганізацію виробництва  і 
скорочення   штатів
«прибирає»  неугодних  працівників, 
при цьому   фактичного   скорочення 
чисельності  немає, а  навпаки чисельність  збільшується.

Відбувається   скорочення 
фахівців, переведення 
працівників  без  їх 
згоди   на  посади, які не відповідають їх  кваліфікації, освіті, що, безумовно,  вимушує 
поважаючих себе людей звільнятися, 
іншим пропонують звільнитися за власним бажанням,  примусово 
переводять  працівників  без  їх  згоди 
на  низькі  посади, 
тим самим  створюють  умови  
в  яких    не можливо 
працювати, не підписують заяви на відпустки,  встановлені по затвердженому  графіку 
відпусток, віддають розпорядження касиру – бухгалтеру    не видавати 
заробітну  платню  працівникам, 
які   знаходяться  на 
лікарняному,  при цьому   своїх 
дій  не обґрунтовують ні з
економічної точки зору, ні з  якою –  або 
інший.

Громадянин   Котельников 
Олександр  Ігоревич    в.о.  начальника  
Державного підприємства 
«Євпаторійській  морський  торговельний 
порт»  з  04 
березня  2008 р.  по 
07  квітня  2008 р. 
не виконував   посадові   обов’язки 
виконуючого  обов’язки  начальника 
порту,  у  вказаному 
періоді   обов’язку  виконував Халік Мирослав Олександрович, що
відображене в табелях обліку робочого  часу.

24 квітня 2008 року громадянин
Котельников А.И. розпорядився скласти додатковий табель  обліку 
робочого  часу і проставити  робочі 
дні  з  04 
березня 2008 р.  Таким чином, за
період з 04.03.08 р. по 07.04.08 р. Котельников 
А.І.  зловживаючи  службовим 
положенням,  незаконно   одержав 
дохід  в  розмірі ~ 
4200,00 грн.

У квітні місяці не звільнивши, що
знаходиться на  лікарняному, а потім в
черговій відпустці   заступника
начальника порту по режиму і економічній безпеці Нижника О.П. на дану посаду був
прийнятий Таїстов А.Н., таким чином, не враховується статус порту, як
державного підприємства  і  рішенням 
однієї  людини, державі завдається
збитку. 

Під приводом реорганізації, яка
природно спричиняє за собою зміну структури і 
штатного розкладу підприємства, відбувається скорочення посад без
узгодження з органом управління майном, тобто Міністерством транспорту і
зв’язку України, що  суперечить  п. 6.3 «и» 
Статуту  порту. 

Також  згідно  
п. 4.1. Колективного 
договору   «Адміністрація»   зобов’язала: 
здійснювати   прийом   на 
роботу    нових  працівників  
тільки  у випадках  забезпечення повної  зайнятості працівників і якщо не
прогнозується той, що їх вивільняється на підставі п. 1  ст. 40 
КЗоТ   України».

Згідно  наказів: 
від 30.04.2008 р. №  64-л,  05.05.2008 р. №  66-л, 29.05.2008 р. №  80-л  
і  т.д.    були прийняті   нові 
працівники,  а  згідно 
затвердженій    новій  структурі 
створені    нові  служби 
і  відділи, тоді   виникає 
правомірне  питання,  чому  
працівникам,  що потрапили  під 
скорочення не були запропоновані посади, а саме: начальника
адміністративно – господарського відділу, помічника начальника порту з
економічних і  фінансових  питань, 
начальника  відділу  інвестиційної 
політики і розвитку, заступника начальника порту по  координації МТО адміністративним і соціальним
питанням, а прийняті на них нові працівники, порушуючи Колективного  договору.       

Ще до «вступу» Котельникова О. І.
на посаду їм зажадалася перевірка Контрольно-ревізійним управлінням Мінтрансу
фінансово-господарської діяльності ДП Євпаторійський морський торговельний порт
за період з 01.07.2007 р. по 01.04.2008 р. з метою «виявити» які-небудь
порушення, адже не секрет що дане управління за традицією використовується як
«палиця» до неугодних підприємств.  

Згідно відповідного наказу
Мінтрансу, перевірка проводилася з 20.03.2008 р. по 14.04.2008 р., весь цей час
робота управління була паралізована, оскільки його працівники були вимушені
відповідати на нескінченні запити, давати довідки, копії документів. Одночасно
народилося на світло розпорядження голови ліквідаційної комісії ДК «Укрморпорт»
про тимчасово, до закінчення перевірки усунення від виконання посадових
обов’язків двох неугодних Котельникову О. І. заступників начальника порту,
затверджених на своїх посадах ДК «Укрморпорт» задовго до початку ліквідаційної
процедури.

Не дивлячись на всі зусилля
перевіряючих, жодного вагомого порушення у фінансово-господарській діяльності
знайти не вдалося. Тоді, мабуть з метою не допустити в порт опальних заступників,
незрозумілим чином перевірка була продовжена до 29.04.2008 р. Незрозумілим,
оскільки всі перевіряючи роз’їхалися ще 14-15 квітня, заздалегідь склавши акт
перевірки.

Не дивлячись на те, що
Котельников О. І. управляє портом не багато часу, вже почали чітко
промальовуватися характерні риси «нового порядку». Так, другим, після
перекроювання штату управління для заміни працівників на «своїх», другим
напрямом діяльності з’явився перегляд багатьох господарських договорів,
пов’язаних з основною діяльністю підприємства. Даний перегляд здійснюється у
бік залучення виробничий процес «лояльних» підприємств, перехід на
обслуговування в свої банки, а також здачу в оренду приватникам основних фондів
підприємства, таких як судна портофлота, які вже зараз, під приводом
неефективного використання готують до передачі в оренду. Єдиним результатом
такої підготовки стало те що ці судна стоять у причалів та обслугують жителів
та гостей міста курорту Євпаторії, як раніше що вже викликало чіслені обурення
місцевої влади, а екіпажі суден знаходяться на межи страйку.  

Багато працівників порту добре
пам’ятають атаки на порт з метою узяти під контроль діяльність по здобичі
морського піску, коли підприємству вже «сватали» приватні фірми, в яких деякі
відомі кримські чиновники мали свої таємні інтереси.

Добре відомі портовикам
результати такої дружби, що нагадує 
відому казку, приватникам і чиновникам «вершки»,  а підприємству і портовикам «корінці». Тобто,
весь тягар витрат по ремонтах, обслуговуванні та іньшим витратам буде покладений
на порт, а прибуток знову піде в приватні руки. 
Добре пам’ятають портовики історії з ДП Херсонський морський
торговельний порт, ДП Іллічевський морський торговий порт та ін. Кожен новий
раз, порт намагаються заштовхати в напівлегальні, сірі схеми роботи все новими
і новими способами, на цей раз загроза прийшла, що називається зсередини.

 

Всі вищевикладені обставини
викликають велику стурбованість трудового колективу ДП Євпаторійський морський
торговельний порт, ми всі втомилися від кадрової чехарди в нашому порту і
морській галузі взагалі, ми хочемо, що б нам надали можливість спокійно
працювати, і позбавили від «деребана» нашого стратегічного
держпідприємства. 

 

На підставі ст. 40 Конституцій
України,  звертаємося до Вас шановний
Віктор Андрійович, як гарантові Конституції України та просимо Вас:

 

1.Розглянути наше справжнє
звернення в передбачений законом термін.

2.Розібратися в ситуації що має
місце навколо ДП Євпаторійський морський торговельний порт, зв’язаною
призначенням керівників.

3.Прийняти заходи по припиненню
свавілля, порушення Конституції і законів України у ДП Євпаторійський морський
торговельний порт.

 

 

Працівники ДП Євпаторійський
морський торговельний порт.

 

Источник: Тарас Плеткин, "COMPROMAT".