Підсумки роботи Іллічівського МТП за перший квартал 2008 року

2008-04-10 12:40:28

За оперативним даними, сумарний вантажообіг Іллічівського морського торговельного порту за січень-березень 2008 року склав 4,8 млн. тонн і продемонстрував ріст в 1 млн. тонн (+26%) до підсумків 1-го кварталу минулого року.

 
 

  План кварталу перевиконано на 2%.
Досягнутий результат перевищує підсумки 1-го кварталу кращого за вантажообігом
1985 року, в якому портом було перевантажено 19,8 млн. тонн, а за перші три
місяці – 4,5 млн. тонн, – відділ маркетингу та логістики Іллічівського порту

 

Значного росту порту вдалося
досягти по перевалці генеральних вантажів, яких було оброблено 2,8 млн. тонн
(+0,9 млн. тонн, +48% до підсумків січня-березня 2007р.). Це, у першу чергу,
контейнери, чорні метали, колісна автотехніка, чавун.

 

Перші місяці року були найбільш
успішними у сфері перевантаження контейнерів. Контейнерообіг склав 151 тис.
ТЕU, що в 1,5 рази більше підсумків 1-го кварталу минулого року.

 

Зросла переробка металопродукції,
за квартал перевантажено 1 млн. тонн, що на 0,4 млн. тонн (+69%) вище
показників січня-березня 2007 року.

 

Висока динаміка росту відзначена
в січні-березні 2008р. по перевантаженню колісної автотехніки на ро-ро
комплексі порту. За три місяці вантажопотік досяг 44799 одиниць, що перевищує
підсумки 12 місяців 2006р. При цьому тільки в березні 2008р. через причали
ро-ро комплексу пройшло 20640 одиниць. Це більше, ніж було перероблено за весь
2005р.

 

За підсумками 1-го кварталу
позитивна динаміка відзначена не тільки по переробці генеральних вантажів.
“Наливу” перероблено 0,5 млн. тонн, що на +23% більше підсумків
аналогічного періоду 2007р. У цьому сегменті тільки нафтопродукти виросли в
чотири рази до 0,1 млн. тонн. Також збільшились обсяги навалочних вантажів: їх
переробка склала 1,5 млн. тонн (+ 1%). В “навалі” саму активну
динаміку продемонструвала сірка: ріст вантажопотоку склав більш ніж 2,5 рази.

 

Іллічівський порт продовжує
планомірно виконувати задумане: зберігаючи свій статус універсального порту,
нарощувати питому вагу й абсолютні обсяги перевантаження високотарифних й
екологічно безпечних генеральних вантажів.